Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
när man har registrerat sig och man ska ansluta ett kort
visst är det väl www.paypal.com eller finns nån svensk paypal? nu låter jag säkert korkad men har inte handlat med detta innan
jag har visa kort
Först fyller man i adressuppgifter, mail och lösenord. I nästa steg fyller man i vilket kort man vill koppla till Paypal och efter det ska man "Link and confirm your debit or credit card". Men inget av de stegen står det nåt om "check your statement" för mig. Jag har också Visa.
Valde du Sverige i första steget?
ja jag valde sverige. man får mail till sin email att man måste vänta på sin kod för att kunna handla.
hur gjorde du sen då? jag fick också dessa två mail men det går visst inte att använda förräns man aktiverat med en kod?!?!
Är det detta du menar: "Confirm my debit or credit card - Enter the 4-digit PayPal code from your card statement to get Verified and lift your limits."?
ja
Ok, det står ju att man ska vänta 2-3 dagar och sen skriva in koden för att få tillbaka de 15 kronorna de drog. Som jag förstår det är det inget du måste göra för att skicka pengar, utan det är bara om man vill bli en "Verified member", då kan man skicka/motta hur mycket pengar som helst, nu är det en gräns på hur mycket man får skicka/ta emot.