• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Cissit
    Nienna skrev 2008-04-02 09:01:21 följande:
    Ok, det står ju att man ska vänta 2-3 dagar och sen skriva in koden för att få tillbaka de 15 kronorna de drog. Som jag förstår det är det inget du måste göra för att skicka pengar, utan det är bara om man vill bli en "Verified member", då kan man skicka/motta hur mycket pengar som helst, nu är det en gräns på hur mycket man får skicka/ta emot.
    Jag kunde inte betala 500 dollar innan jag hade verifierat kortet..det tog några dagar men sen stod koden på mitt kontoutdrag på internetbanken...när jag väl hade knapprat in den så gick det på fem röda att göra utbetalningen till millys :)
  • Ankan80

ahhh! trodde verkligen jag skulle få min klänning idag, men det verkar som om jag får vänta en dag till....slöeposten!

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-02 13:56:46 följande:
    Niennahar du bestämt dig för att ta den andra brudklänningen till TTD? Jag får min i mitten/slutet av maj
    Antingen den eller så gör jag som du och beställer en billig Kinaklänning till det. Jag SKA iaf TTD!
  • Mica o Krille

Hmm... Jag ska nog göra TTD, fast med min riktiga klänning. Ska höra med min fotograf idag faktiskt.

• bridesilly

men guuuud va lång tid jag kommer få vänta på min fest klänning och min TTD brudklänning. 20 maj sa dom på 1koo för att det är så mycket att göra nu. Hmmm å så har man precis börjat vänta då :-S

• bridesilly

tror inte fotografer bangar en chans på senaste trenden inom bröllop
    Mica o Krille skrev 2008-04-02 20:02:22 följande:

Hon vill göra det!!! yey!
  • bridesilly

trash the dress

Nikkig skrev 2008-04-02 20:18:37 följande:
    Ursäkta, men vad är TTD?
Svar på tråden Ny kina tråd!!