• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Lindan77

Det är så tråkigt att den inte fungerar för jag håller på med min klänning och skulle behöva titta på bilderna, men jag får väl vänta...

Nienna skrev 2008-04-03 09:41:59 följande:
    Bra... Att det inte bara är hos mig alltså. Har inte kunnat komma in på flera dagar, det har varit jättesegt och bilderna har inte kommit upp. Nu funkar det inte alls...
  • Nienna
    Lindan77 skrev 2008-04-03 10:09:46 följande:
    Det är så tråkigt att den inte fungerar för jag håller på med min klänning och skulle behöva titta på bilderna, men jag får väl vänta...
    Om du kommer in, så spara ner dem på din dator så har du dem ifall det händer igen.
  • Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-04-03 10:17:47 följande:
    Tack så mycket alla!
    Vad fin den blev, och ännu finare på dig!!! Grattis igen! Min kommer till sverige idag eller imorn, troligtvis. *väntar ivrigt*
  • Ankan80

Tack!
    Men jag måste gå ner lite i vikt.
    Blev inte rikigt nöjd med korten

Gud va spännande! I know the feeling.!!

• Ankan80

Jag har iaf kommit fram till att jag måste ha en klänning till som jag kan dansa i .

• bridesilly

guuuuud va fin du är i klänningen, helt underbar klänning
    strunt i gå ner i vikt du ser ut som en sessa

Ankan80 skrev 2008-04-03 11:05:43 följande:
    Tack! Men jag måste gå ner lite i vikt.Blev inte rikigt nöjd med korten Gud va spännande! I know the feeling.!!
  • Thailand 08

jag har inga problem med att komma in på Kanaccas suda

• Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-04-03 11:05:43 följande:
    Tack! Men jag måste gå ner lite i vikt.Blev inte rikigt nöjd med korten Gud va spännande! I know the feeling.!!
    Va? Inte då, tyckte du såg så smal o fin ut!!
    Jag kämpar med att gå ner i vikt, har ju gått upp 5 cm sen jag skicka in måtten. Inte bra...
Svar på tråden Ny kina tråd!!