• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    Pyron skrev 2008-04-03 09:04:30 följande:
    Föresten: Tack Nienna
    Varsågod! Hade också siktat in mig på datumet som stod, men så räknade jag lite och pratade med Millys och förstod att man får plussa på dagar.

Visst är det jobbigt att vänta! Jag har ju äntligen fått min brudklänning, men så ska man gå och vänta på en till (dotterns näbbklänning)!
  • Pyron

Jag beställde de samtidigt så jag hoppas att de blir klara samtidigt.

Hoppas att er näbbkläning blir klar snabbt.
    Tänkte inte på att fråga.

Nu vill dottern spela pippi så nu lämnar jag er för en stund.

• Nienna
    Pyron skrev 2008-04-03 09:16:16 följande:
    Jag beställde de samtidigt så jag hoppas att de blir klara samtidigt.Hoppas att er näbbkläning blir klar snabbt.Tänkte inte på att fråga.Nu vill dottern spela pippi så nu lämnar jag er för en stund.
    Ja, fast jag beställde min brudklänning från 1koo och näbbkläningen från Millys, det är därför de inte kom samtidigt.
  • Lindan77

När man tagit måtten måste jag göra om dom till engelska mått antar jag eller har jag fel? Någon som vet? Och var jag lättast gör det?

• Ringbärarn

Grattis, den är jättefin!

Ankan80 skrev 2008-04-03 08:59:18 följande:
    Nu har min klänning kommit. Den är superfin!!Precis som jag beställde. Mycket fina broderier och sömmar.På klänningens spetstyg finns det massor av paljetter och kristaller. I klänningen finns det skenor vid bysten och den har en inbyggd underkjol. Tyvärr är bilderna inte så bra! Men ni ser ungefär iaf.
  • Vinterbruden 08

Grattis Ankan!! Ser ut att passa helt perfekt!!

• grabbarna

oooooh så vacker1 kan tänka mig att den verkligen gnistrar och skimmrar live...mycket snygg!

Ankan80 skrev 2008-04-03 08:59:18 följande:
    Nu har min klänning kommit. Den är superfin!!Precis som jag beställde. Mycket fina broderier och sömmar.På klänningens spetstyg finns det massor av paljetter och kristaller. I klänningen finns det skenor vid bysten och den har en inbyggd underkjol. Tyvärr är bilderna inte så bra! Men ni ser ungefär iaf.
  • Nienna
    Lindan77 skrev 2008-04-03 09:22:27 följande:
    När man tagit måtten måste jag göra om dom till engelska mått antar jag eller har jag fel? Någon som vet? Och var jag lättast gör det?
    Beror på var du beställer ifrån. Kanacca ville tydligen ha måtten i cm, men Millys och 1koo i cm. Jag gjorde som så att jag skrev in t.ex. "68 cm in inches" i google och då kommer det upp hur mycket det är. Se här: www.google.se/search&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Asv-SE%3Aofficial&hs=8rJ&q=68+cm+in+inches&btnG=S%C3%B6k&meta=

Sen är det bara att byta ut 68 mot dina siffor.

Annars, om man vill räkna själv är 1 inch 2,54 cm. Så då delar man antalet cm med 2,54 så får man fram hur mycket det är i inches.
  • Nienna

...men Millys och 1koo i INCHES menade jag ju!

Svar på tråden Ny kina tråd!!