• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Amazonen

Mina klänningar är på väg att köras ut med DHL nu! Väntar väntar väntar på ett pling på dörren!

• Lina_K

Jag blir mer och mer orolig över min klänning...

Fick det här prcis:

[09:03:33] millybridal skriver: unfortunately,all our cameras,computers and other things in the office were stolen.
    it indeed happened lat night.

so we do not take photos of your dress,
    we will ship your dress out today,

• Nienna
    Amazonen skrev 2008-05-26 09:00:45 följande:
    Mina klänningar är på väg att köras ut med DHL nu! Väntar väntar väntar på ett pling på dörren!
    Spännande! Min dotters klänning var i Frankfurt igår, så om nån dag kanske den är här!!!
  • Lina_K

[09:04:25] Lina skriver: Oh no! :O That is terrible! I'm so sorry!
    [09:05:21] millybridal skriver: fortunately all our wedding dresses in the factory are secure.

[09:05:47] Lina skriver: That is calming to know...
    [09:06:06] millybridal skriver: but your dress is beautiful,trust us
    [09:06:35] Lina skriver: Oh good! :)
    [09:07:20] Lina skriver: I look forward to see it! Thank you so much!
    [09:08:06] millybridal skriver: it takes only 4 or 5 days for shipping,so you can receive the gown this Thursday or Friday at the latest

• Amazonen

Nienna - min var i Frankfurt igår morse och är på väg hem till mig nu så din kanske också kommer redan idag!
    :)

• Nienna
    Amazonen skrev 2008-05-26 09:11:51 följande:
    Nienna - min var i Frankfurt igår morse och är på väg hem till mig nu så din kanske också kommer redan idag!:)
    Nja, min var där igår kväll och sen bor jag mitt ute i skogen och de kör inte hit varje dag, men den kanske hinner med morgondagens tur.
  • FruT 080808

åå vad rolifgt för alla er som snart får er klänning!

Jag har precis skickat in mina mått nu

• bridesilly

Nu har jag fått hem mina klänningar från 1koo. festklänningen var jättefin och satt bra men brudklänningen var en aning tight så att ärmarna åkte upp på nå vis. ska försöka fota och lägga in bilder sen

• DetOrdnarSig

Nienna skrev 2008-05-28 15:25:37 följande:

Och varför har förresten denna tråd inte stängts än, det är ju den 28:e idag?!
    De kanske räknar dagar snarare än kalendermånader. Februari är ju lite kortare än andra månader så då kanske vi fick ett par dagar extra. Förvisso fel om det står tre månader, men så kan det vara.
  • Nienna
    DetOrdnarSig skrev 2008-05-28 16:22:29 följande:
    Nienna skrev 2008-05-28 15:25:37 följande:
    De kanske räknar dagar snarare än kalendermånader. Februari är ju lite kortare än andra månader så då kanske vi fick ett par dagar extra. Förvisso fel om det står tre månader, men så kan det vara.
    Ja, då är det ju två dagar extra och då kanske den stängs efter idag? Jaja, spelar inte så stor roll men jag blev lite nyfiken bara.
Svar på tråden Ny kina tråd!!