• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EldHav

Jag syr en egen underkjol i tyll och interlock nu Den blir med all säkerhet bättre än den jag fick från sheshopping. Kan nog ha den under min hemmasydda klänning också, så jag kan välja vilken jag ska ha

• Ljungfru

Nienna; Åh gud va fin! Grattis!
    (är färgen baby pink?)

• Nienna
    Ljungfru skrev 2008-05-23 10:58:24 följande:
    Nienna; Åh gud va fin! Grattis! (är färgen baby pink?)
    Tack! Ja, det är baby pink (och ivory).
  • Miilia

nu har jag äntligen fått svar från kanacca skickar klänningen på måndag ...nervöst ...men ack så spännande =)

• Ljungfru

När beställde du din?
    Är det en ut deras sortiment?

Miilia skrev 2008-05-23 11:09:42 följande:
    nu har jag äntligen fått svar från kanacca skickar klänningen på måndag ...nervöst ...men ack så spännande =)
  • Ljungfru

Jättefin!
    Har själv funderat på en klänning i baby pink. Men med de leveranstiderna så vete fan i alla fall .

Nienna skrev 2008-05-23 11:02:10 följande:
    Tack! Ja, det är baby pink (och ivory).
  • Helena1978

Nienna:

Jätte fin klänning! Hoppas dem skickar den till dig snart och att du också kommer att vara super nöjd när du får den *ler*

• Amazonen

Nienna! Söt klänning! Milly har skickat två av mina tärnklänningar idag så jag är sååååååå nyfiken! Har inte fått bilder så det blir en överraskning!

• Car0line
    Miilia skrev 2008-05-21 10:36:31 följande:
    hjälp börjar bli orolig någon annan som haft svårt att få kontakt med Kanacca senaste tiden ? ... beställde för fem veckor sen o nu får jag inge svar kan man söka på order nummer o få se hur det går med klänningen ?? hur länge har de tagit för er andra att få klänning från kanacca?
    Jag mailade igår kväll och hade fått svar imorse, så nej, inga probelm.

Har du fått ett order nr? Det har inte jag...
Svar på tråden Ny kina tråd!!