Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
tror jag ska våga mig på att bestälal från littlecoral ändå. Hoppas att jag blir nöjd bara.
Men en frga. Vi har mätt från axel och ned. Men det står där att man ska ha skorna på sig som man ska ha på bröllopet med för att få rätt.
Men jag har inte ens köpt skor ännu.
Hur måna cm skulle ni lägga på? För jag vill ju inte direkt kliva på klänningen heller.
Vad mycket spännade info det fanns här! Jag blev inspirerade att köpa en klänning från Millys men jag skulle, föra att vara på den säkra sidan, ha den inom 50 dagar. Är det nån som beställt därifrån och använd "rush delivery" och vet hur lång tid det tog då? Tyvärr behöver jag ha en special made för jag är för lång för standard klänningarna. Och så är jag naturligtvis jättenyfiken på att se bilder på klänningar som köpt därifrån! Någon som vill dela med sig?
Hur lång tid brukar det ta och få hem klänningarna hos milly´s?
För jag har lagt in en beställning nu och gifter mig 29/8
för dom sa 4-6 veckor men när jag läser att era har blivit försenade så blir jag lite orolig :S
FruT 080808 skrev 2008-05-22 19:40:51 följande:
Jag beställde min klänning från millys den 7/4. När jag mailade dem ang leverans, sa dem att det var förseningar. Undrade när jag behövde ha den. Sa att jag behövde den senast den 13/6. Idag fick jag mail från dem att den är skickad.
Min klänning var måttsydd.
Nienna:
Det låter lite konstigt. Om du beställde före och sedan får den efter mig... Det måste väl ha varit en klänning som inte fanns i deras sortiment eller?
Hoppas du får bild på den snart!
Jag har tänkt att beställa en ur deras sortiment, WG0504 - Olympia , den ser jättesöt ut och jag har provat liknande klänningar. Tänkt testa och beställa med rush order och hoppas att det itne tar mer än två månader ialla fall, annars får jag gifta mig insvept i ett lakarn ihop satt med säkerhetsnålar i värsta fall;)
föresten, ni som beställt från millys. Har ni betalt direkt med visa kort eller via paypal?
Jag betalade med kort