Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Jag fick inga foton på mina tärnklänningar pga tidsbrist men de skickades igår och jag kan följa leveransen på DHL. Hoppas ha dem i mitten/slutet av nästa vecka. Vad jag uppfattat har de alltid varit ärliga i kontakten med mig. Det vore ju spännande om de svarat andra på samma sätt som dig!
:)
japp. är det någon som hört något om några stulna datorer?
Thailand 08 skrev 2008-05-23 20:58:29 följande:
Hej!
Tack för tipsen och svaren Lina_K och Zsara!
Jag hittar inte en som jag vill ha på Millys...men kan man skicka dem en bild på en klänning och de fixar det? Jag har har nämligen hittat jättefina. Problemet är bara att jag tycker om överdelen på en och sen underdelen på en annan....lite komplicerat....men tror ni man kan göra så....skicka två bilder?
Jag har också titta in på Jackets sida. Såg en till här på tråden som undrarde om denna sidan...de har superfina....är det någon som beställt därifrån som vet om de är seriösa?
Hjälp...
Nu ska jag skiva i min mått hos millys men jag kan inte skriva dom i cm...hur ska jag göra????
Nu är dotterns klänning på väg! Hur lång tid har det tagit för er andra som beställt från Millys, när de skickat klänningen?
Fröken Camie skrev 2008-05-24 09:51:18 följande:
Nu väntar jag hem tyg/färg prover, var så svårt att välja då man bara såg dom på bild. Så nu är det bara att vänta att tre vinröda tyger dyker upp i postlådan.
På Millys är de väldigt flexibla, bara man både specificerar i mail OCH i beställningsformuläret. Jag blandade både 2 bilder med egna idéer. Enda problemet var att jag sa i mail att jag ville ha broderierna utan stenar och pärlor men det skrev jag inte i beställnigen så det blev sådant ändå, dock otroligt vackert så jag bråkade inte om det.
min klänning tog mindre än 24h att få hem men jag misstänker att de körde expressfrakt på den för de var lite senare än bestämt med de sista bilderna. Jag sa hela tiden att det inte spelar någon roll med någon vecka mer för jag beställde i god tid innan bröllopet, hellre perfekt än i tid! och de var VÄLDIGT trevliga och tillmötesgående när man själv bara skriver please och thankyou och inte bråkar eller tjatar.
underkjolen är ju i onesize så den är lite tight i midjan (jag har storlek 38 i vanliga fall. Kan vara bra att tänka på att man kanske får sy lite, även längden är lite kort om man är längre än 165 cm.
KLÄNNINNGEN VAR JÄTTEFIN!! dock i tjockare satin än jag tänkt mig och i flera lager så jag får tänka om vad det gäller korsett, det blir bara BH o trosor under för det syns absolut inga linjer (har tom provat med svart BH och den syns inte!) kan bli lite varmt men om det nu skulle hinna bli fint väder till 7 juni så är jag bara glad!