• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • batwomen
    Helena1978 skrev 2008-05-21 20:54:02 följande:
    Batwomen:Hur får du upp ordersidan? På min beställning står det status "paid". Jag beställde den 7/4. Nu vet jag att det är försingar och hon lovade att jag skulle få den till den 13/6.
    Till vänster på hemsidan finns det en ruta där du kan fylla i nummret som kom på bekräftelsen att du betalt. du måste va inloggad tror jag.
    Hur mycke förseningar vet du att det är?
  • Nienna
    batwomen skrev 2008-05-22 12:09:35 följande:
    Då kanske de hinner jag har datum 8/8 tror ni jag måste ha en back upp?Jag betalade i går det gör 2 mån o 16 dagar till den stora dagen. Ska jag bli nervös???
    Ja, det är lite väl kort om tid... Jag beställde dotterns klänning den 12 mars och har inte fått den ännu, har blivit lovad bilder i slutet av veckan. Du kanske kan lägga till pengar och få en "rush delivery", maila Millys eller gå in på chatten och prata med dem i morgon bitti.
  • Bluebride

vilka är nu billigast att fråga med kostnad för klänning och frakt. Funderar på att fråga om tärnklänningarna, nu när vi äntligen har prel.bokat vigseldag

• Nienna
    Bluebride skrev 2008-05-22 15:03:34 följande:
    vilka är nu billigast att fråga med kostnad för klänning och frakt. Funderar på att fråga om tärnklänningarna, nu när vi äntligen har prel.bokat vigseldag
    Går inte att svara på, det bästa är att be om offerter från flera och se vem som ger bäst pris.
  • batwomen
    Nienna skrev 2008-05-22 12:16:46 följande:
    Ja, det är lite väl kort om tid... Jag beställde dotterns klänning den 12 mars och har inte fått den ännu, har blivit lovad bilder i slutet av veckan. Du kanske kan lägga till pengar och få en "rush delivery", maila Millys eller gå in på chatten och prata med dem i morgon bitti.
    Aj då... ska genast maila dom, hoppas de kan göra klänningen i tid. Tack för tipset. Vet du vad en "rush delivery" kan kosta?
  • The Bumblebee

Har haft en obligatorisk dag på universitetet - Å just då har Lillsessan försökt nå mig för att skicka bilden på den färdiga klänningen! *pirrar ordentligt i magen*
    Hoppas att hon dyker upp vid datorn snart...kommer snart att börja studsa upp å ner.

• Helena1978

Bastwomen:
    Tydligen ska dem ha skickat klänningen nu. Ska tracka den och kolla vart den är. :) Den är väl kanske två veckor sen.

• FruT 080808

The Bumblebee skrev 2008-05-22 17:05:36 följande:

Har haft en obligatorisk dag på universitetet - Å just då har Lillsessan försökt nå mig för att skicka bilden på den färdiga klänningen! *pirrar ordentligt i magen* Hoppas att hon dyker upp vid datorn snart...kommer snart att börja studsa upp å ner.
    Härligt med bilder!!
Svar på tråden Ny kina tråd!!