• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    batwomen skrev 2008-05-21 11:07:30 följande:
    Hej har äntligen betalat min klänning och så läser man om alla som känner sig besvikna. Man blir ju orolig .....:-SMin fråga till er:Order sidan där man kan följa klänningen på Millys hemsida, stämmer den? För där såg det ut som om det skulle bara ta en månad att få klänningen sydd (skipping day remainder 23/6).Är det verkligen troligt?Jag hade fått för mig att det skulle ta 2 mån och inte 1mån.Har de skrivit fel? undrar bara
    Om du beställt en som är "custom made" stämmer det inte, då får man räkna på ca 60 dagar, men nu är det ju förseningar så det kommer nog att ta längre tid. Min dotters klänning är ca 2 v försenad och de har sagt att jag ska få bilder i slutet av veckan.
  • Amazonen

Mina klänningar från Millys är också sena. Jag fick lämna ett datum då jag är tvungen att ha dem så lovade de att ha dem fixade till dess. Så det blir ca 60 - 65 dagar, men det hade jag också räknat med när jag beställde. Bara de inte blir slarvigt gjorda är jag glad!

• FruT 080808

Jag har pratat med dom på little coral och dom säger att jag inte kan få bilder på klänningen då den är färdig (ser bara en bild från naveln och uppåt på den dom lagt ut) Så nu vet jag inte om jag vågar beställa..

Hur skulle ni gjort?

• grabbarna

jag skulle inte våga beställa om jag inte fick se en bild innan jag godkände den men vem vet ..det hjälper ju uppenbarligen inte alltid att se en bild heller

FruT 080808 skrev 2008-05-21 11:35:37 följande:

Jag har pratat med dom på little coral och dom säger att jag inte kan få bilder på klänningen då den är färdig (ser bara en bild från naveln och uppåt på den dom lagt ut) Så nu vet jag inte om jag vågar beställa..Hur skulle ni gjort?
  • lilltass

Hej!

Jag har suttit jättelänge på den här tråden men aldrig egentligen skrivit något. Så nu måste jag bara få berätta att jag fick min klänning från Millys förra veckan och den är helt sjukt vacker. Typ det snyggaste jag nånsin sett. Och den kändes så välgjord med så fina detaljer.

Enda kruxet är att den är lite för stor trots att jag tog med snörning men jag ska låta en sömmerska ta in den lite i midjan. Sen blir den nog perfekt.

• Ankan80

Va roligt med någon som är nöjd iaf

Du vet väl att du måste lägga upp en bild på den nu

lilltass skrev 2008-05-21 11:51:25 följande:
    Hej!Jag har suttit jättelänge på den här tråden men aldrig egentligen skrivit något. Så nu måste jag bara få berätta att jag fick min klänning från Millys förra veckan och den är helt sjukt vacker. Typ det snyggaste jag nånsin sett. Och den kändes så välgjord med så fina detaljer. Enda kruxet är att den är lite för stor trots att jag tog med snörning men jag ska låta en sömmerska ta in den lite i midjan. Sen blir den nog perfekt.
  • lilltass

Haha, jag som har hållt mig så anonym här. Aja, jag fixar bild sen!

• Ankan80

Låter bra.. du behöver ju inte visa hur du ser ut om du vill vara hemlig

• FruT 080808
    lilltass skrev 2008-05-21 11:51:25 följande:
    Hej!Jag har suttit jättelänge på den här tråden men aldrig egentligen skrivit något. Så nu måste jag bara få berätta att jag fick min klänning från Millys förra veckan och den är helt sjukt vacker. Typ det snyggaste jag nånsin sett. Och den kändes så välgjord med så fina detaljer. Enda kruxet är att den är lite för stor trots att jag tog med snörning men jag ska låta en sömmerska ta in den lite i midjan. Sen blir den nog perfekt.
    Vad roligta tt höra att det är någon som är nöjd!
  • CaCC

Har du lust att lägga ut bilder på klänningen?

grabbarna skrev 2008-05-21 08:27:54 följande:
    jepp......men enligt dom så är gipyr väldigt vanligt och det kan säkert vara läckert om det inte är gjort på lika tjockt tyg som detta, lillsessan hade sett det på en sotteroklänning och det hade varit jättesnyggt men just det här står upp för mkt...och ok den är inte fastklistarad som den ser ut att vara vilket enligt mig är illa nog utan drar jag i det ordentligt så finns det små stygn där men det blir inte snyggare för det
Svar på tråden Ny kina tråd!!