Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Usch ja, det är trist att vänta!!
Under tiden sitter man och tittar på allas underbara klänningar och får världens ångest. Det är därför jag är inne på min andra klänning. Får bestämma vilken jag skall ha när den andra kommer.
Ånä, nu har den kommit... Var inte alls så som jag föreställt mig! Kan iofs inte ordna snörningen i ryggen själv, men det är såna där påklistrade broderier med glittriga paljetter i... Tycker inte det ser ut så på bilden alls!
inte en susning om det görs så på alla har inte hört det förut och intn hon helelr men ingen har väl haft lika mycket brosyr som mig
ifall jag velat om vart blomrankan ska vara ville dom inte brodera den på klänningen utan göra så här men jaha?rent logiskt kan man ju visa med en pånålad för att se att den sittr rätt ochs edan brodera dit den tycker man ju tycker det låter som en dålig ursäkt för att dom glömde göra den i början och sedan akstade på detta för att få det gjort-
fan också det är ju skitfult tänk om jag måste ha det såhär?
men om du ska få en ny så kan du inte be demm att brodera direkt på tyget.
eller om inte du får en ny så kan du ta bort blomrankan och be en sömmerska brodera direkt på klänningen?
jo jag ska få en ny som dom ska brodera direkt på klänningen men jag är fortfarande orolig över passsformen för jag mätte igen och fick exakt samma mått som förra gången så antingen är både jag och sambon helt dumma i huvet och kan inte mäta nån av oss eller så har vi faktiskt mätt som man ska....
Äsh, det går, men det var inte som jag tänkt mig...
måste bara tillägga att paula (lillsessan) är toppen ingen skugga ska falla på henne för detta med klänningen!
har du nån bild?