Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Jag sitter oxå som på nålar och hoppas att min klänning dyker upp inom en snar framtid. Gifter mig 7 juni å nu börjar det liksom brinna i knutarna.
Har ju inte tänkt gifta mig nån fler gång men jag har verkligen lärt mig min läxa att göra saker å ting i tid - såsom att beställa klänning menar jag...
Åsså är jag ju så nervös att jag ska få samma erfarenhet som -grabbarna- Har ju absolut inte tid att beställa någon ny då...
The Bumblebee skrev 2008-05-20 07:57:30 följande:
hej tjejer!
oj oj oj vad det har krånglat med min klänning, jag är otroligt glad över att jag beställde den i så pass god tid säger jag bara. Han hade tydligen lyckats skriva fel adress, så det var därför klänningen returnerades till honom. Han har inte skickat klänningen förren igår och vägrar ge mig tracking number, jag blir galen! Jag har skickat flera mail där jag har skrivit klart och tydligt att jag ha tracking number men får inte det! Jag hoppas verkligen att klänningen är felfri, för annars kommer jag nog lämna inte den bästa feedback till honom. Hur kan han skriva fel adress, när det står i både ebay och paypal vilken adress jag har? hmm...
låter som en säljare jag köpte en grej av på tradera han sa att han skickat till feladress men när paketet väl kom hade han skrivit ut och klistrat på adressen från melet man får från tradera svårt o tro att han inte gjorde det redan "första" gången, jag tror att han helt enkelt glömt att posta men inte ville erkänna det..
men vad skumt att han vägrar ge dig trackingnumber.......
ja visst är det märkligt, han vägrar svara på den frågan, utan skriver bara ha tålamod..?? hrm..
han kanske har missat hela beställningen och ser till att den skickas direkt från kina och inte vill att du ska få veta det...
hrm.. det kanske är så..? jag blir så nervös o orolig bläääh!
jag var inne på ebay, då var det en annan som hade köpt samma klänning, o den personen hade fått klänningen tidigare än mig, fastän jag köpte min tidigare än personen ifråga, hoppas inte klänningen skickades dit bara då blir jag inte glad om man säger så!
FruT 080808:
Japp - jag har oxå beställt från Lillsessan. Spänningen är olidlig