• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • grabbarna

jag tycker den är kanonsnygg och med ivory blir det en helt annan klänning...

summerdreams skrev 2008-05-18 08:51:28 följande:
    Tack för svar, tycker också det är jättesnyggt men är så kluven, man vill ju att den ska vara perfekt =)Funderar på att istället för det röda ta färgen ivory istället...vad tror ni om det?? Behöver lite råd från andra, eftersom vårt bröllop fortfarande är hemligt så kan jag inte diskutera det med någon än så det är skönt att få lite tips eller kommentarer från er vad ni tycker! =)
  • summerdreams

Ja det blir ju en helt annan klänning fast man bara byter färg =) Så det är så svårt att se framför sig hur den blir i vit och ivory, men ivory är väl en mörkare vit eller hur ser ivory ut?
    Åhhh så svårt, är så tacksam för hjälp!!! så vad tycker ni tjejer hehe om ni själva hade fått valt.

• Cissit

summerdreams:
    Jag tycker den är kanonsnygg! Kör på det om du gillar den tycker jag, det är DU som avgör vad som är perfekt och hur du vill ha ditt bröllop :) Om jag skulle ändra på något så skulle jag kanske byta den röda färgen mot en lite mer vinröd, men jag tycker den är jättesnygg som den är också. :)

• Zsarah

Summerdreams, den liknar lite den jag ska ha. näbbklänningen är den som egentligen tillhör den jag har beställt, funderar lite på att sy upp likadanna näbbklänningar närmare bröllopet.

Är också lite partisk eftersom jag själv ska ha rött i min, tycker det är jätte fint och lite ovanligare. Om du går in på denna link så kan du prova olika färger, bland annat ivory. Det är inte precis lika klänning som din men nästan.

www.alfredangelounitedkingdom.com/Collections/ProductDisplay.aspx&categoryID=0e1dbafc-84df-4fa0-9452-3dd8af69fdfd&pg=1

• Zsarah

Bara att klicka på färgerna brevid bilden så ändras det röda till den färgen du har klickat på.

• summerdreams

åh tack så mycket för länken Zsarah, jättebra där kan man ju se det framför sig hur det blir.

Lutar nog åt ivory eller champagne, tyckte den blev jättefin i champagne färgen....hmm svårt val men har ju ett tag till att tänka igenom det.

• Zsarah
    summerdreams skrev 2008-05-18 18:54:05 följande:
    åh tack så mycket för länken Zsarah, jättebra där kan man ju se det framför sig hur det blir.Lutar nog åt ivory eller champagne, tyckte den blev jättefin i champagne färgen....hmm svårt val men har ju ett tag till att tänka igenom det.
    Det var så lite så, glad att man kunde hjälpa till:)
  • Vicka81

DSY04: Min fastnade inte i tullen iaf och de sa att dom inte brukar det men kan såklart aldrig garantra. Lycka till

Svar på tråden Ny kina tråd!!