• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Car0line

Om den fastnar i tullen så får du betala 37% i tull på HELA beloppet, vara plus frakt.
    Har du tur så slinker den igenom.

Dsy04 skrev 2008-05-17 06:51:18 följande:
    :( varför ingen kan svara på min fråga ?jag försökte läsa några sidor bakåt och hittade en tjej som ställde samma fråga men ingen svar där heller skulle bli tacksam om jag fick svaret.vill veta det för tavlan som jag köpte som jag har på min profil den har oxå fastna i tullen o jag tror att de kommer att be om pengar nu undrar jag om hur blir det med era klänningar.jag undrar för jag funderar oxå köpa en
  • grabbarna

man ska ju eg alltid betala tull när man handlar utanför eu men har man tur slinker det igenom ändå men det är bäst att kalkylera med den extra kostnaden och plussa på den direkt när man räknar ut hur mycket det kostar så slipper man obehagliga överrasskningar sedan tycker jag det är jättefel att man ska betala tull på frakten men det är en annan femma

Dsy04 skrev 2008-05-17 06:51:18 följande:
    :( varför ingen kan svara på min fråga ?jag försökte läsa några sidor bakåt och hittade en tjej som ställde samma fråga men ingen svar där heller skulle bli tacksam om jag fick svaret.vill veta det för tavlan som jag köpte som jag har på min profil den har oxå fastna i tullen o jag tror att de kommer att be om pengar nu undrar jag om hur blir det med era klänningar.jag undrar för jag funderar oxå köpa en
  • The Bumblebee

Å här hemma är det nervöst värre. Igår pratade jag med Lillsessan som samtidigt pratade med Kina. För få till spetsen på klänningen precis som jag vill ha den (vågig) så skulle de testa och bränna den. En chansning sa de - men alternativet var att byta spets helt. Jag vill helst ha spetsen som sitter på klänningen så jag hoppas förstås att detta har gått bra. Idag bör vi få bilder på hur det ser ut...

• grabbarna

läste det på hennes blogg och tänkte på dig....hoppas det gick bra vilken grej eg..
    The Bumblebee skrev 2008-05-17 09:30:50 följande:

Å här hemma är det nervöst värre. Igår pratade jag med Lillsessan som samtidigt pratade med Kina. För få till spetsen på klänningen precis som jag vill ha den (vågig) så skulle de testa och bränna den. En chansning sa de - men alternativet var att byta spets helt. Jag vill helst ha spetsen som sitter på klänningen så jag hoppas förstås att detta har gått bra. Idag bör vi få bilder på hur det ser ut...
  • FruT 080808

Någon som kan översätta?

This dress adorns with silver embroidery and beads and sequins. It's A-line and has chapel train.

Och det som är intressant är de här två orden beads and sequins.

• Pyron

JA, jag är bara så nöjd.
    Och matcha mig kommer dom göra för att jag ska ha en vit klänning med ljuslila brodyr.
    Längtar till att få se den.

Dolliver skrev 2008-05-16 22:21:57 följande:
    Sååå fina!! Jag var lite inne på den klänningen till mina näbbar innan, ska ha ljuslila i temat. Men till slut valde jag vita med svarta mönster (finns i mitt galleri) för att matcha min egen klänning. Men lila är så fint!! Hoppas du får hem dem snart! De små blir så stolta och känner sig som riktiga prinsessor, Såå gulligt!
  • Pyron

Hur gör jag nu?
    Mailar och godkänner bilderna eller?

• Amazonen

Hej fruT - beads = pärlstavar, sequins = paljetter!
    :)

• Amazonen

Pyron - jättesöta klänningar! Bara att godkänna tycker jag om de är som du vill ha dem!
    :)

• Pyron

yes, då skickar jag ett mail.
    Kommer dom skicka dom före min kläning nu då. Eller väntar dom tills min kläning är klar?

Svar på tråden Ny kina tråd!!