Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Haha! Jag har liknande konversationer.. Och då är min klänning inte ens påbörjad än (måttbeställd för tre veckor sen).. är nog en släng av det däringa bridezilla-fenomenet? =)
Är det från MillyBridal du beställt?
Japp, Millybridal.
Jag gifter mig den 20 juni så det känns lite viktigt att få den i tid.
Vad finns det för avgifter om man beställer från milly, tullavgifter och liknande? och vad kan det kosta? Är det någon som har fått sin klänning som kan berätta lite om den och om den ser ut som man förväntat sig.
har just fått mail av lillsessan och min klänning är i sverige...jippi...får hem den i morgon eller ons.......längtar ssssssssssssssssssssåååååååååååååååååååååååååååå.
Förstår att du är klad och ivrig ;) Jag har min på väg också.
hm, glad :)
precis hämtat ut och provat min klänning och jag är fruktansvärt besviken och vill mest gråta faktiskt den är bara så fel!!!
* dom hade missat en blomranka som dom gjorde senare men dom har inte broderat dit den utan klistrat fast den sanslöst fult!!!
* passformen är hemsk är en massa tyg över uppe vid bysten/midjan och så fel har vi absolut inte mätt och även om jag drar ihop den max tror jag inte det kommer se bra ut
* om det är tyget som är tjock eller om dom sytt in en skena vet jag inte men rakt över brösten går en söm som står ut coh det blir ett mellanrum mellan mina bröst och klänningen..klar madonna varning när det står ut sådär
*och den broderade sjalen som följde med var förövrigt inte broderad för fem öre utan att vitt tygsjok seriöst har dom tänk att amn ska ha nåt dylikt på sig.
bilder på eländet finns i galleriet.
Neeej... usch vad tråkigt att det blev så misslyckat. Kan inte en skräddare rätta till de värsta? Vem beställde du ifrån och har du kontaktat dem? De bör ju kompensera dig tycker jag!
Grabbarna: nej men fy! så tråkigt!! ta kontakt med de genast! vart beställde du ifrån?
ja du vet inte om det går att sy in..ska be en kompis hjälpa mig med snörningen så att det blir ordentligt gjort men jag tror inte att allt löst försvinner för det och bysten blir ju inte större bara för att jag drar åt mer..... och det påklistrade går liksom inte att göra nåt åt....
jo jag har kontakat den jag köpt av får se vad hon säger...