Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
okej! =)
Gud va glad jag blir när jag ser att ni fått era fina klänningar. Drömde inatt att min klänning kom och att allt var fel, till och med modellen. Så det blev till att börja leta efter en hyrklänning.
Jag vågar i och för sig inte tro för mycket. Räknar med att behöva göra vissa ändringar hos sömmerska, eller i värsta fall hyra en klänning ifall den är katastrofal. Det hade dock varit tråkigt när man haft chansen att få precis den klänning man vill ha till ett rimligt pris.
Såg att du hade Dreambride-klänningen i ditt galleri (som jag också har)
Är den du skall ha eller?
Nej, jag skall ha kanaccaklänningen, men med applikationer som på dreambrideklänningen i stället för spets. Det var verkligen svårt att välja mellan de två så det blir mittemellan hoppas jag. Borde inte kunna bli fel i alla fall.
Jag so höll på att mejla med littlecoral och nu så finns inte sidan, konstigt!
weddinggirl
Snygg klänning!
Aha...ok. Den är också jättefin!
Mina ändringar blir att jag skall ha mindre fluff och låta det gå lite längre ner över tyllen. Tycker det kan se lite avkapat ut annars.
jag vet hur hemskt det här låter och hur liten ens värld är när det finns dem som har det såå tufft just nu, men har ni kollat om fabrikerna finns kvar efter jordbävningen? little corals ligger mitt i den drabbade provinsen..
FruT 080808 skrev 2008-05-20 15:34:34 följande:
det här känns inte bra. enligt fabriken kallas broderiet för gipyr och det ska se ut sådär fabriken säger att dom broderar på organza för att inte brodera direkt på tyget sen när de broderat det på organzan så bränner de ut broderierna för om man klipper så blir det som fransar runt omkring.
Sen så syr man på det på kläningen. Det kallas gipyr och görs nästan på alla klänningar nuförtiden
och då måste jag ju fråga mig varför det inte ser ut så på det andra broderiet?för hade allt varit utanpå hade det kanske inte sett lika dumt ut.
och visst kollar jag riktigt noga och sliter i det utanpåliggande är det inte påklistat som jag trodde utan det är små små stygn där men fint är det inte.
och det är skenor i överdelen för det är det på brudklänningar men varför i hela friden behövs det skenor rakt över bysten?
och sedan är det nog så att jag mätt fel..ja ja men nu är det så här att varken jag eller min sambo är så dumma i huvudet att vi mäter 1 dm fel!! det här kommer gå åt helvete och jag kommer få hem en till klänning som ser lika djävlig ut...