• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • FruT 080808

Nu så värkar sidan vara uppe igen

• FruT 080808
    EldHav skrev 2008-05-20 16:25:37 följande:
    Ånä, nu har den kommit... Var inte alls så som jag föreställt mig! Kan iofs inte ordna snörningen i ryggen själv, men det är såna där påklistrade broderier med glittriga paljetter i... Tycker inte det ser ut så på bilden alls!
    Vad tråkigt! Kan du inte få någon kompensation?

Men då kanske alla är som som man beställer?
    Fast när jag beställde från toppdress så var det inte så tror jag...
  • Zsarah

grabbarna gå till en sömmerska och ta måtten och/eller beställa uan de där skenorna och sy ditt dem då du har fått klänningen?

• grabbarna

ja så kan man ju göra... en kompis ska hjälpa mig att snöra på den ordentligt ikväll och då ska jag fota med måttbandet också hur mycket för stor den är framförallt över bysten så dom får se

Zsarah skrev 2008-05-20 17:15:18 följande:

grabbarna gå till en sömmerska och ta måtten och/eller beställa uan de där skenorna och sy ditt dem då du har fått klänningen?
  • lbmarbrg

Lite smått panik nu... Fick just bilderna på min klänning från Millys... Är inte alls nöjd, då jag inte på nåt sätt tycker att den liknar originalet. Har just mailat och bett dem göra ändringar och åter skickat bilder på den klänning jag vill ha. Men vad gör jag nu? Gifter mig om 6 veckor. Om jag, trots ändringar inte blir nöjd, kan jag få pengarna tillbaka? Någon som vet. 1700kr är ju ändå pengar, som kan gå till annat. HJÄLP!

• Ankan80

Hur ser den ut?
    Kan du lägga ut bilderna du fått?

lbmarbrg skrev 2008-05-20 18:12:31 följande:
    Lite smått panik nu... Fick just bilderna på min klänning från Millys... Är inte alls nöjd, då jag inte på nåt sätt tycker att den liknar originalet. Har just mailat och bett dem göra ändringar och åter skickat bilder på den klänning jag vill ha. Men vad gör jag nu? Gifter mig om 6 veckor. Om jag, trots ändringar inte blir nöjd, kan jag få pengarna tillbaka? Någon som vet. 1700kr är ju ändå pengar, som kan gå till annat. HJÄLP!
  • lbmarbrg

Nu är bilderna på plats i mitt galleri. Kjolen ser ut att var upphängd i nåt, ser mkt konstigt ut. Har mailat om nya bilder på den. Sen ser bröstpartiet framifrån jättekonstigt ut. Tyget över brösten ska ju gå omlott och sedan ner under midjedraperingen, om ni förstår. Har sett alla era fina klänningar som vissa av er beställt från Millys och tyckt att de som företag verkar professionella och duktiga. Tyckte i min enfald att min klänning var ganska "enkel". Ingen brodyr eller annat. Men nu tycker jag inte att den ser riktigt klok ut. Fy f-n vad jag är besviken.

• weddinggirl08

Förstår precis vad du menar! Den ser - fel ut. Speciellt bröstpartiet.

lbmarbrg skrev 2008-05-20 18:25:29 följande:
    Nu är bilderna på plats i mitt galleri. Kjolen ser ut att var upphängd i nåt, ser mkt konstigt ut. Har mailat om nya bilder på den. Sen ser bröstpartiet framifrån jättekonstigt ut. Tyget över brösten ska ju gå omlott och sedan ner under midjedraperingen, om ni förstår. Har sett alla era fina klänningar som vissa av er beställt från Millys och tyckt att de som företag verkar professionella och duktiga. Tyckte i min enfald att min klänning var ganska "enkel". Ingen brodyr eller annat. Men nu tycker jag inte att den ser riktigt klok ut. Fy f-n vad jag är besviken.
  • Meiia

Någon som kan hjälpa mig att förklara att man inte vill ha sååå mycket drapering i midjan, på engelska? Hoppas ni fattar vad jag menar:)

• Cissit
    artisten skrev 2008-05-20 15:54:21 följande:
    jag vet hur hemskt det här låter och hur liten ens värld är när det finns dem som har det såå tufft just nu, men har ni kollat om fabrikerna finns kvar efter jordbävningen? little corals ligger mitt i den drabbade provinsen..FruT 080808 skrev 2008-05-20 15:34:34 följande:
    Millys har iallafall klarat sig.
Svar på tråden Ny kina tråd!!