• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Zsarah

Fröken Camie skrev 2008-05-21 16:30:10 följande:

Hej!Jag har precis blivit tipsad om den här tråden. Jag hade hört att man kan beställa klänningar från Thailand...men inte hittat någon hemsida...så nu är jag också inne på den här Millybirdal...2 frågor kommer här: Vad ligger klänningarna i pris från Milly...hur mkt billigare blir det...eller blir det billigare?Kan man ge dem mönster eller någon bild så att de ser upp lr måste man beställa deras?
    Jag beställar via lillsessan, hon är lite dyrare men då jag är urusel på engelska så så vågar jag inte chansa. Hon beställer från kina. Men jag sparar över över 7000 kr.
  • Cissit
    lbmarbrg skrev 2008-05-21 17:35:35 följande:
    Ja, nu har jag fått nya bilder från Millys. Fortfarande osäker, men visst ser klänningen helt annorlunda ut nu? Kolla i mitt galleri.
    Den ser helt annorlunda ut! Jag tycker den är jättefin, men tror att den kommer göra sig ännu bättre på en människokropp, tror det är svårt att få till vissa klänningar på en provdocka :)
  • lbmarbrg

Puh, känns redan bättre. Ska be dem skicka klänningen, så har jag den kanske i slutet av nästa vecka. Har förberett min duktiga mor på att hon förmodligen kommer att få använda sig av sina sömnadskunskaper.

• Lina_K

Fröken Camie skrev 2008-05-21 16:30:10 följande:

Hej!Jag har precis blivit tipsad om den här tråden. Jag hade hört att man kan beställa klänningar från Thailand...men inte hittat någon hemsida...så nu är jag också inne på den här Millybirdal...2 frågor kommer här: Vad ligger klänningarna i pris från Milly...hur mkt billigare blir det...eller blir det billigare?Kan man ge dem mönster eller någon bild så att de ser upp lr måste man beställa deras?
    Det blir mkt billigare och jag rekomenderar att du beställer direkt. De finns de som beställer genom mellanhänder men de melanhändrerna avskriver sig i princip allt ansvar så allt du gör är att betala 2-3 000 extra för att någon annan ska hålla mailkontakten. Och oroa dig inte för engelskan. Det finns alltid folk här som kan hjälpa dig och kineserna är inte själva så bra på engelska.

Min klänning med sjal, extra axelband och underkjol går på under 2000 kr och det är ett VÄLDIGT bra pris.

Kolla www.millybridal.com
  • majamyra

hm, vad tror ni om detta, det ser väldigt bra ut tills sista raden "Attempted delivery", varför blev den misslyckad helt plötsligt. Hann de inte med att dela ut den just idag då eller? Jaja, hoppas den kommer innan helgen för jag är ju så nyfiken :)

2008-05-17 SHANGHAI Posting
      2008-05-17 Despatch from Sorting Center
      2008-05-17 SHANGHAI Arrival at Sorting Center
      2008-05-17 SHANGHAI Despatch from Sorting Center
      2008-05-19 KINGDOM OF SWEDEN Handed over to Customs
      2008-05-19 KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM Arrival at Sorting Center
      2008-05-20 KINGDOM OF SWEDEN Released from Customs
      2008-05-21 KINGDOM OF SWEDEN Arrival at Delivery Office
      2008-05-21 KINGDOM OF SWEDEN Attempted delivery

• Nienna
    majamyra skrev 2008-05-21 20:30:51 följande:
    hm, vad tror ni om detta, det ser väldigt bra ut tills sista raden "Attempted delivery", varför blev den misslyckad helt plötsligt. Hann de inte med att dela ut den just idag då eller? Jaja, hoppas den kommer innan helgen för jag är ju så nyfiken :)2008-05-17 SHANGHAI Posting   2008-05-17 Despatch from Sorting Center   2008-05-17 SHANGHAI Arrival at Sorting Center   2008-05-17 SHANGHAI Despatch from Sorting Center   2008-05-19 KINGDOM OF SWEDEN Handed over to Customs   2008-05-19 KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM Arrival at Sorting Center   2008-05-20 KINGDOM OF SWEDEN Released from Customs   2008-05-21 KINGDOM OF SWEDEN Arrival at Delivery Office   2008-05-21 KINGDOM OF SWEDEN Attempted delivery
    Åh, nu är det nära! Skrev precis en kommentar i din blogg!
  • majamyra

Kul! Ska kolla in dina auktioner på Tradera ;)

• Gittan86

Nån som har beställt från Jateck.com här inne?
    Så man vet om dom är seriösa lr inte..

• ingeberg

nu har min klänning från lillsessan kommit och den e helt j-a underbar...jätte fin sydd och satt helt perfekt mycket mycket finare än jag drömmt om...den e så himmla fin!!!! är sssååå lycklig just nu!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Ny kina tråd!!