Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Zsarah skrev 2008-05-20 20:08:57 följande:
Jättefin.Det är inte lätt att snöra själv
ja lillsessan ser onekligen bättre ut.kolla med henne lbmarbrg för den verkar klar om man ska förstå henne inlägg
Nu blev jag skitnervös. Jag har beställt en klänning från Lillsessan med mycket broderier. Tänk om den blir skitful :o(
Vilken fabrik är det som sytt klänningen? Är det den som syr David's Bridal klänningarna eller?
jepp......men enligt dom så är gipyr väldigt vanligt och det kan säkert vara läckert om det inte är gjort på lika tjockt tyg som detta, lillsessan hade sett det på en sotteroklänning och det hade varit jättesnyggt men just det här står upp för mkt...och ok den är inte fastklistarad som den ser ut att vara vilket enligt mig är illa nog utan drar jag i det ordentligt så finns det små stygn där men det blir inte snyggare för det
Nu är den på väg Fick tracking nummret av Kanacca idag.Spännande
Jag tror mycket beror på provdockan! Du är väl ändå snyggare än en sådan?! Nä, skämtåsido... jag tycker du ska ta och mäta midja, höft och byst en gång till och skicka dessa till dom och påpeka att du inte är sådär rak (om du nu inte är det?) som klänningen faktiskt ser ut att vara. Jag tycker den ser jättefin ut! Jag tror inte att livet är för långt eftersom den ju smiter åt runt höften en bra bit ner. Jag tror du får gifta dig i drömklänningen... och med drömprinsen
Verkar som at de har fullt upp i fabrikerna nu va?! Kanske är det jordbävningen som spökar i sinnet hos de som syr men tycker det är fler nu som får fel mått och blir missnöjda än förut?
Tor jag har frågat det förr men jag är så virrig... lämnar ni in klänningen nånstans för strykning? Törs inte själv...