Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Vicka81 jag ska lämna in min klänning på kemtvätt, så att de stryker den...
Jag fick hem min klänning från Sheshopping igår. Rena katastrofen..
16 cm för lång, med släp fast jag sagt att jag inte vill ha det och över bröstet är det en konstig kant?? Plus att livet inte alls är sydd som på bilden. Känns som om kjolen börjar strax nedanför midjan. Inte snyggt....
Va trist att det är så många som fått dåligt sydda klänningar. Känns som att det slarvas massor i fabrikerna nu.
Oj, vad många som har blivit missnöjda på senaste tiden! När jag beställde i vintras var de allra flesta nöjda. Jag blev rädd när jag fick mina bilder från Millys, tyckte klänningen såg konstig ut framifrån, men sen när den väl kom och jag provade med underkjol så var den hur fin som helst.
Planete: Är klänningen så mycket för lång med underkjolen på? Annars drar underkjolen upp klänningen en del...
hjälp börjar bli orolig någon annan som haft svårt att få kontakt med Kanacca senaste tiden ? ... beställde för fem veckor sen o nu får jag inge svar kan man söka på order nummer o få se hur det går med klänningen ?? hur länge har de tagit för er andra att få klänning från kanacca?
Thailand 08 skrev 2008-05-21 10:23:59 följande:
Hej har äntligen betalat min klänning och så läser man om alla som känner sig besvikna. Man blir ju orolig .....:-S
Min fråga till er:
Order sidan där man kan följa klänningen på Millys hemsida, stämmer den? För där såg det ut som om det skulle bara ta en månad att få klänningen sydd (skipping day remainder 23/6).
Är det verkligen troligt?
Jag hade fått för mig att det skulle ta 2 mån och inte 1mån.
Har de skrivit fel? undrar bara