Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Har läst eran tråd ett tag nu och bestämt mig för att beställa en klänning från Millybridal, har äntligen hittat THE ONE.
Har sett att dom flesta rek att man beställer 6 mån innan. Om jag beställer i dagarna nu så blir det mindre än 6 månader, tror ni att det är ett problem. Hinner jag få den i tid?
tack för en underbar tråd.
hej, har inte fått svar på min fråga så jag frågar igen, ni som har beställt via lillsessan hur länge tog det? När började de sy din klänning?(hur länge efter betalning?)
jag betalde 27/2 hon skickade ordern den 28/2 jag fick skissen den 3/3 och fick hem den nu 19/5
men jag fick inget mejl om när dom väl började sy den bara att jag skulle godkänna skissen
när man får den beror på när man sagt att man vill ha den, det blir lite köordning så en som är sent ute men behöver den före dig kan få sin innan eftersom den går före i kön
jag gifter mig i aug men sa att jag ville ha klänningen redan i maj vilket var tur det för nu hinner dom *förhoppningsvis* göra en ny...
okej, jag betalade den 12.5 men det skulle ta lite längre innan hon fick pengarna då de måste godkännas i helsingfors. Så med andra ord så borde hon skicka in ordern när som helst:)
Hej!
Jag har precis blivit tipsad om den här tråden. Jag hade hört att man kan beställa klänningar från Thailand...men inte hittat någon hemsida...så nu är jag också inne på den här Millybirdal...
2 frågor kommer här:
Vad ligger klänningarna i pris från Milly...hur mkt billigare blir det...eller blir det billigare?
Kan man ge dem mönster eller någon bild så att de ser upp lr måste man beställa deras?
Ja, nu har jag fått nya bilder från Millys. Fortfarande osäker, men visst ser klänningen helt annorlunda ut nu? Kolla i mitt galleri.
Sen blir det nog ännu bättre med en underkjol!
vilka är nu billigast att fråga med kostnad för klänning och frakt. Funderar på att fråga om tärnklänningarna, nu när vi äntligen har prel.bokat vigseldag