• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Helena1978

Nienna:
    Jag förstår precis hur du tänker! Om det är något fel... vilket man inte vill, men man har det alltid med sig i bakhuvudet. Därför drog jag till med två månader innan jag gifter mig, eftersom det är semester och så.

• Fru Birger Röör

åh tack för snabbt svar, jag sitter precis och ska skicka iväg en beställing och kände mig lite osäker. Då kör jag också på visa direkt.

• Nienna
    Helena1978 skrev 2008-05-22 21:26:43 följande:
    Nienna:Jag förstår precis hur du tänker! Om det är något fel... vilket man inte vill, men man har det alltid med sig i bakhuvudet. Därför drog jag till med två månader innan jag gifter mig, eftersom det är semester och så.
    Ja precis, vi gifter oss den 19 juli och med en bit till närmsta sömmerska och semestrar och sånt vill man ju ha lite tid på sig. Men vi får se vad de säger i morgon... Hoppas att din klänning kommer snabbt och att du blir nöjd!
  • Pyron

Jag beställde mina klännigar en bröllopsklänning och två näbbkläningar den 25/2 för en vecka sen fick jag bilder på näbbklänningarna.
    Dom har lovat mig bilder på bröllopsklänningen i slutet av denna veckan men jag verkar tveksam nu. För dom jobbar väl inte på lördag söndar, eller?

Jag hoppas att ni får era klänningar fortare än vad det tagit för mig.

• Ankan80

Har provat min klänning ikväll för typ 4:e ggn. Min m2b blir helt tokig för han tycker inte jag skall skita ner den .
    hihi...han förstår inte....och jag är såååå försiktig.
    Jag var tvungen att ta lite nya bilder för jag blev inte nöjd med de jag tog innan. Iofs inte med mig i.
    Så nu kan jag titta på bilderna istället för att prova hela tiden.
    Har dock fortfarande lite kval om jag skall göra om den till axelbandlös. Ärmen sitter lite men bara lite för tight..:-P
    Har dock gått ner lite i omfånget så det är ju bra .

• Nienna
    Pyron skrev 2008-05-22 21:34:24 följande:
    Jag beställde mina klännigar en bröllopsklänning och två näbbkläningar den 25/2 för en vecka sen fick jag bilder på näbbklänningarna.Dom har lovat mig bilder på bröllopsklänningen i slutet av denna veckan men jag verkar tveksam nu. För dom jobbar väl inte på lördag söndar, eller?Jag hoppas att ni får era klänningar fortare än vad det tagit för mig.
    Jag (och flera andra) har haft kontakt med dem på helgerna också, så de verkar jobba hela veckorna. Hoppas du också får dina klänningar snart!
  • Nienna

Ankan - Jag tycker klänningen är jättefin som den är, men om den sitter tight skulle jag inte vilja chansa, ifall den skulle skava, man vill ju inte få ont av klänningen på den stora dagen!

• grabbarna

bra att dom extra kollar måtten dom blev kanske lite nervös efter missen med mina mått som var 1 dm fel...

vad kul att den verkar bra de verkade ju lite nrvöst me spetsen

The Bumblebee skrev 2008-05-22 20:07:19 följande:

FruT 080808 skrev 2008-05-22 19:40:51 följande:
    Ja verkligen! Nu har jag synat min klänning så nervöst, spännande och r-o-l-i-g-t!Jag gifter mig ju om dryga 2 veckor - så bild på klänningen kommer att finnas efter det. Vill inte visa världen innan. Sen hoppas jag ju förstås att den ska passa nu oxå. De skulle trippelkolla alla måtten imorgon innan den skickas. Jag får klänningen en vecka senare än beräknat - å bara strax innan mitt bröllop Måtte inget gå fel nu!
  • Pyron

Nu har jag pratat med dom, jg ska få bilder idag eller imorgon.
    änns skönt. Sen kan man börja sova på nätterna igen, slippa gå upp bara för att få kontakt.
    Hääääärligt.

Nienna skrev 2008-05-22 21:41:12 följande:
    Jag (och flera andra) har haft kontakt med dem på helgerna också, så de verkar jobba hela veckorna. Hoppas du också får dina klänningar snart!
  • Nienna
    Pyron skrev 2008-05-23 03:01:07 följande:
    Nu har jag pratat med dom, jg ska få bilder idag eller imorgon.änns skönt. Sen kan man börja sova på nätterna igen, slippa gå upp bara för att få kontakt.Hääääärligt.
    Men Pyron, Millys brukar ju finnas på chatten fram till 10-11 i alla fall, inte har du behövt gå upp mitt i natten!

Jag har precis chattat med dem och de sa att jag ska få bilder senare idag. Vi får väl se hur det blir med det...
Svar på tråden Ny kina tråd!!