Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nienna:
Jag förstår precis hur du tänker! Om det är något fel... vilket man inte vill, men man har det alltid med sig i bakhuvudet. Därför drog jag till med två månader innan jag gifter mig, eftersom det är semester och så.
åh tack för snabbt svar, jag sitter precis och ska skicka iväg en beställing och kände mig lite osäker. Då kör jag också på visa direkt.
Jag beställde mina klännigar en bröllopsklänning och två näbbkläningar den 25/2 för en vecka sen fick jag bilder på näbbklänningarna.
Dom har lovat mig bilder på bröllopsklänningen i slutet av denna veckan men jag verkar tveksam nu. För dom jobbar väl inte på lördag söndar, eller?
Jag hoppas att ni får era klänningar fortare än vad det tagit för mig.
Har provat min klänning ikväll för typ 4:e ggn. Min m2b blir helt tokig för han tycker inte jag skall skita ner den .
hihi...han förstår inte....och jag är såååå försiktig.
Jag var tvungen att ta lite nya bilder för jag blev inte nöjd med de jag tog innan. Iofs inte med mig i.
Så nu kan jag titta på bilderna istället för att prova hela tiden.
Har dock fortfarande lite kval om jag skall göra om den till axelbandlös. Ärmen sitter lite men bara lite för tight..:-P
Har dock gått ner lite i omfånget så det är ju bra .
Ankan - Jag tycker klänningen är jättefin som den är, men om den sitter tight skulle jag inte vilja chansa, ifall den skulle skava, man vill ju inte få ont av klänningen på den stora dagen!
bra att dom extra kollar måtten dom blev kanske lite nervös efter missen med mina mått som var 1 dm fel...
vad kul att den verkar bra de verkade ju lite nrvöst me spetsen
The Bumblebee skrev 2008-05-22 20:07:19 följande:
Nu har jag pratat med dom, jg ska få bilder idag eller imorgon.
änns skönt. Sen kan man börja sova på nätterna igen, slippa gå upp bara för att få kontakt.
Hääääärligt.