• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    ingeberg skrev 2008-05-21 20:43:26 följande:
    nu har min klänning från lillsessan kommit och den e helt j-a underbar...jätte fin sydd och satt helt perfekt mycket mycket finare än jag drömmt om...den e så himmla fin!!!! är sssååå lycklig just nu!!!!!!!!!!!
    Men, bilder då???
  • Helena1978

Batwomen:
    Hur får du upp ordersidan? På min beställning står det status "paid". Jag beställde den 7/4. Nu vet jag att det är försingar och hon lovade att jag skulle få den till den 13/6.

• ingeberg

min kära m2b brukar tassa omkring på denna sida tyvärr...så jag kan inte lägga upp bilder på den tyvärr............tråkigt jag vet

• Helena1978

När får man bilder från Millys?

• ingeberg

jätte fin sydd och underbara swarotskidiamanter...helt underbar!!!!

• grabbarna

ja den ser helt klart bättre ut det var nog kanske bara en konstig provdocka

lbmarbrg skrev 2008-05-21 17:35:35 följande:
    Ja, nu har jag fått nya bilder från Millys. Fortfarande osäker, men visst ser klänningen helt annorlunda ut nu? Kolla i mitt galleri.
  • CaCC

Vad kul. Jag har också beställt från lillsessan. Har du mycket broderier och så på? I så fall, är de bra gjorda? Jag ska ha rätt mycket broderier och stenar på min klänning och är så nervös för att det inte ska bli bra.

ingeberg skrev 2008-05-21 20:43:26 följande:
    nu har min klänning från lillsessan kommit och den e helt j-a underbar...jätte fin sydd och satt helt perfekt mycket mycket finare än jag drömmt om...den e så himmla fin!!!! är sssååå lycklig just nu!!!!!!!!!!!
  • ingeberg

nja...den är i spets mer och allt väl sytt sen har jag som en brosch och den va i swarotskikristaller...super fint!!! den va mycket finare än jag hoppats på...man vet ju aldrig hur det blir..har ju hört en och annan skräckhisoria...

• Ankan80

Aahh..jag vet vilken det är. Skall inte säga mer
    Den är superfin, verkligen!!!!

ingeberg skrev 2008-05-22 09:59:29 följande:
    nja...den är i spets mer och allt väl sytt sen har jag som en brosch och den va i swarotskikristaller...super fint!!! den va mycket finare än jag hoppats på...man vet ju aldrig hur det blir..har ju hört en och annan skräckhisoria...
  • batwomen
    Nienna skrev 2008-05-21 11:11:03 följande:
    Om du beställt en som är "custom made" stämmer det inte, då får man räkna på ca 60 dagar, men nu är det ju förseningar så det kommer nog att ta längre tid. Min dotters klänning är ca 2 v försenad och de har sagt att jag ska få bilder i slutet av veckan.
    Då kanske de hinner jag har datum 8/8 tror ni jag måste ha en back upp?
    Jag betalade i går det gör 2 mån o 16 dagar till den stora dagen. Ska jag bli nervös???
Svar på tråden Ny kina tråd!!