• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • FruT 080808

Marvella
    Är du nöjd med din klänning?
    Jag funderar starkt på att beställa därifrån.

En fråga till er.
    Jarg är jättesugen på¨att beställa denna klänning men de har inga fler bilder.
    Skulle ni chansa?
    Jag har mejlat och frågat om de har någon lkänning som är lik den bakifrån så man kan få se. Och även om man kan få bilder på den (om jag nu skulle beställa) så att jag kan få se om jag är nöjd innan den skeppas hit.

Här kommer länken:
    www.littlecoral.com/product_info.php&products_id=129&osCsid=6a57797d37ae94e606e44974bd9d79d0

• Ankan80

Nu har jag varit igång o photoshopat min spetsklänning.
    Skall jag ha den med eller utan axelband? Vad tycker ni?
    Jag har i mitt tycke breda axlar så jag vet inte vilket som blir bäst.

• DetOrdnarSig

Den är snyggast med axelband tycker jag. Det har inte med dina axlar att göra utan modellen på klänningen.

• Dolliver

Det var svårt.. tyckte att det var fint med både och, men när den är utan axelbanden så kanske urringningen blev för hjärtformad? Tyckte dock inte att dina axlar såg breda ut med axelbanden (eller utan i heller för den delen!)!
    Hmm... Kanske kan du "runda" av "topparna" på urringningen om du ska utan axelband?
    Jättefin klänning iallafall!

Ankan80 skrev 2008-05-19 09:03:06 följande:
    Nu har jag varit igång o photoshopat min spetsklänning.Skall jag ha den med eller utan axelband? Vad tycker ni?Jag har i mitt tycke breda axlar så jag vet inte vilket som blir bäst.
  • Ankan80

Hehe...ja, den är ju designad med så

• bridesilly

Är det någon som har beställt på 1koo som har fått svar från en annan adress än eshoop@1koo ?? jag fick bilder från en helt annan adress ????

• kexet80

jag har beställt min klänning från millys för över 6 veckor sen. mailade dom förra veckan då jag redan fått mail om att det är fördröjning men då lovade dom att skicka kort på klänningen idag och posta klänningen den 22 maj. men idag kom inga kort och när jag mailade dom sa de att det är fördröjning på 3 dagar till men att jag kommer ha klänningen innan 1juni. vad ska jag tro? gifter ju mig den 28 juni o måste hinna göra ändringar ju..

• grabbarna

jag tycker den är finare med axelbanden...

Ankan80 skrev 2008-05-19 09:03:06 följande:
    Nu har jag varit igång o photoshopat min spetsklänning.Skall jag ha den med eller utan axelband? Vad tycker ni?Jag har i mitt tycke breda axlar så jag vet inte vilket som blir bäst.
  • bridesilly
    bridesilly skrev 2008-05-19 09:29:24 följande:
    Är det någon som har beställt på 1koo som har fått svar från en annan adress än eshoop@1koo ?? jag fick bilder från en helt annan adress ????
    puffar för min fråga, visst finns väl fler än jag som beställt från 1koo?
Svar på tråden Ny kina tråd!!