• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Zsarah

förlåt att jag spammar men läste att hollow to hem är från halsen (där nyckelbenen möts) ner till fötterna.

• FruT 080808
    Zsarah skrev 2008-05-17 19:05:27 följande:
    förlåt att jag spammar men läste att hollow to hem är från halsen (där nyckelbenen möts) ner till fötterna.
    Tack så mycket för den där jättebra länken!!
  • summerdreams

Hej måste bara be om lite råd här =)
    Har hittat min klänning men undrar bara vad ni tycker när klänningen är vit o röd? Ser ut som den grabbarna har som presentationsbild fast det e halterneck.
    Ska gifta mig nästa sommar men vill bara ha lite åsikter om klänningen (är så velig) hehe. Ser det lite för mycket juligt ut eller vad tycker ni om den??
    Lägger bild i galleriet så ni kan se, har även brudnäbbens där.
    Kram på er alla brudar 2 be

• The Bumblebee

summerdreams:
    Du måste först ändra i dina inställningar, så vi kan se ditt galleri.

• grabbarna

jag tycker såklart att vitt och rött är jättesnyggt tycker man att det blir lite väl häftigt med allt det röda bak kan man ju tona ner det och antingen be att få lite mindre röda detaljer ellr så tar man vinrött så blir det mindre juligt...

men jag är som sagt partisk som ska ha röda detaöjer jag har dock bara röda broderier och röda band

summerdreams skrev 2008-05-18 07:56:40 följande:
    Hej måste bara be om lite råd här =)Har hittat min klänning men undrar bara vad ni tycker när klänningen är vit o röd? Ser ut som den grabbarna har som presentationsbild fast det e halterneck.Ska gifta mig nästa sommar men vill bara ha lite åsikter om klänningen (är så velig) hehe. Ser det lite för mycket juligt ut eller vad tycker ni om den??Lägger bild i galleriet så ni kan se, har även brudnäbbens där.Kram på er alla brudar 2 be
  • summerdreams

Tack för svar, tycker också det är jättesnyggt men är så kluven, man vill ju att den ska vara perfekt =)
    Funderar på att istället för det röda ta färgen ivory istället...vad tror ni om det?? Behöver lite råd från andra, eftersom vårt bröllop fortfarande är hemligt så kan jag inte diskutera det med någon än så det är skönt att få lite tips eller kommentarer från er vad ni tycker! =)

Svar på tråden Ny kina tråd!!