• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • weddinggirl08

Ja jag tror nog det blir bra! Men shit vilket långt släp!

• Ankan80

Gud så fin klänning!
    Tror också det beror på att hon klämt ihop den.

weddinggirl08 skrev 2008-05-15 10:21:33 följande:
    Honmailade mer bilder nu! Hon har klämt åt klänningen i ryggen för att den är ju typ en deci bredare än dockan det gör nog att det ser brett ut, eller vad tror ni? Lägger upp bild
  • Vikctoria

The Bumblebee skrev 2008-05-15 09:24:03 följande:

Vikctoria:Jag betalade handpenning den 29 feb. Klänning är precis i slutspurten nu - några små justeringar skulle göras Jag hoppas oxå få klänningen ASAP eftersom jag gifter mig redan den 7 juni.Det är så kul när man få se bild på just SIN klänning och vet att den inte är långt borta.
    Oj, vad kul! Då är det inte långt borta för dig heller nu då! Och ni ska ju gifta er alldeles snart! Jag förstår att du är pirrig nu.
    Jag längtar tills jag får se en bild på min klänning - och hoppas, hoppas, hoppas att det inte är så mycket som måste göras om..
  • Ankan80

Jättefin klänning du har i ditt galleri. Är det den du beställt?

Vikctoria skrev 2008-05-15 11:34:23 följande:
    The Bumblebee skrev 2008-05-15 09:24:03 följande:
    Oj, vad kul! Då är det inte långt borta för dig heller nu då! Och ni ska ju gifta er alldeles snart! Jag förstår att du är pirrig nu.Jag längtar tills jag får se en bild på min klänning - och hoppas, hoppas, hoppas att det inte är så mycket som måste göras om..
  • Vikctoria
    Ankan80 skrev 2008-05-15 11:36:34 följande:
    Jättefin klänning du har i ditt galleri. Är det den du beställt?
    Hej, Ankan

Japp, det är den jag beställt - tycker att den är helt underbar..

Dock så är det en del ändringar som ska göras, jag vill inte ha den vidden (den är ju enorm - bra om man kan gå på toaletten under festen, eller åtminstone komma in på toaletten ), så den ska tas ner till "normal" vidd, släpet ska kortas och broderierna på kjolen tas bort.

Annars är den sig lik.. Kul att du gillade den.
  • Ankan80

Haha...vadå toa?...du får väl hålla dig
    Som sagt jättefin!!!!

Vikctoria skrev 2008-05-15 11:52:41 följande:
    Hej, AnkanJapp, det är den jag beställt - tycker att den är helt underbar.. Dock så är det en del ändringar som ska göras, jag vill inte ha den vidden (den är ju enorm - bra om man kan gå på toaletten under festen, eller åtminstone komma in på toaletten ), så den ska tas ner till "normal" vidd, släpet ska kortas och broderierna på kjolen tas bort. Annars är den sig lik.. Kul att du gillade den.
  • grabbarna

ni som köpt av lillsessan har hon mejlat er när hon postat klänningen? men undrar ju om den är på väg men man vill ju inte verka helt fanatisk

• Ankan80

japp, det gjorde hon!

grabbarna skrev 2008-05-15 13:44:48 följande:
    ni som köpt av lillsessan har hon mejlat er när hon postat klänningen? men undrar ju om den är på väg men man vill ju inte verka helt fanatisk
  • Ankan80

Alla brudar är nog mer eller mindre fanatiska och hon är van vid det. jag lovar

Svar på tråden Ny kina tråd!!