Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Grattis till fina klänningar båda två!!!
vilka fina klänningar..min är nära nu lillsessan fick den igår så den är bara ngr dagar bort,
grabbarna skrev 2008-05-14 08:38:06 följande:
ja hoppas jag hinner få den till helgen men tveksamt posten är så seg även om hon skulle posta den idag...för sambon är bortrest i helgen så jag skulle kunna prova den obehindrat
men jag får väl tvinga honom att inte åka hem i nåt ärende till veckan, har han glömt nåt får det vara (han var nyss hem och hämtade en sak nämligen)
Nu har jag fått bilder! Lägger snart upp i galleriet. Dessvärre fick jag ingen bild sett bakifrån och jag vill ju ha snörning och utan släp. Ser heller inte så mycket tyll nertill som jag ville ha. Ja ni ser ju bilden på klänningen som jag mailat till dem hur den ska se ut. Färgen ska vara ljus champagne och det ser väl ut som det? Eller? Jag vet inte...men en av bilderna den lite snett framifrån verkar ju se lite så där champagne/beige ut. Vad tycker ni? Jag känner mig hittills väldigt nöjd, men har mailat om fler bilder.
ja det var onekligen svårt att se hur den ser ut nertill men det som syns är väldigt snyggt i alla fall
Den 23 augusti
The Bumblebee skrev 2008-05-12 17:08:37 följande:
Hej tjejer! Ni som är kinaexperter, är little coral bra? Har hittat drömklänningen där, och undrar om man ska slå till nu när dollarn står så lågt .
Här är den förresten:
www.littlecoral.com/product_info.php&products_id=221&osCsid=20f23e25e1a7ef121b4529ef55fd6715