• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EldHav
    majamyra skrev 2008-05-13 09:02:50 följande:
    Eldhav: Jättesöt klänning i ditt galleri! Oj, det är ju snart ni gifter er, kul! Vi gifter oss 6 nov :) Lär väl ha åtskilliga drömmar om jag inte får klänningen snart..haha
    Ja, det är den som är beställd, men med bleka khaki-broderier, och elfenbenvit klänning. Underkjol fick jag beställa också
    Haha, ja du kanske börjar gå i sömnen om du inte får gifta dig snart!
  • Thailand 08
    majamyra skrev 2008-05-13 08:46:41 följande:
    Äntligen svar från Kanacca, de har haft dataproblem, läste i tidningen i morse om jordbävningen. Inte kul, kändes lite dumt då nästan för jag hade mailat igår kväll ett 3:e mail att jag tyckte dem kunde höra av sig. Men jag har fått svar under natten och de beklagar förseningarna och kommer skicka bilder så fort de kan, och den är snart klar. Fast det sa dem ju för en månad sen...men de kanske har lovat lite för mycket bara. Jag väntar tålmodigt :)Måste berätta nåt kul. Jag drömde en mardröm att jag fått klänningen och den var GRÅ! Och så kollade jag tvättlappen (som om de syr i en tvättlapp?) och då stod det 100% bomull!! HAhahahahaaaaaa....jag blev lite svettig, i drömmen, kan jag säga :)
    Jag tyckte med det var lite pinsamt att maila imorse.
    Blev bara lite orolig att hela fabriken rasat! Men dataproblem och förseningar får man ha överseende med.Deyt är ju full kaos därner.Usch så hemskt
  • marvella

Har lite smått panik! Jag har min klänning, den beställdes i god tid och den var hemma hos mig 16 augusti 2007 Vi gifter oss 16 augusti i år
    Har precis lagt upp bilder i galleriet som är tagna när jag fick den. Varnar för att de är av dålig kvaliet och utan underkjol tagna av mig... Nu är jag bara så rädd att den är ful

Det är dragkedja i ryggen och hela livet är broderat - fina broderier! Den har också ett långt släp, på delen som släpas är det också fina broderier. Släpet är avtagbart på egen begäran, ska bara ha det i kyrkan.
    Klänningen är av fint, vitt, tjockt matt siden precis som jag ville ha det.

Skulle så hemskt gärna vilja fota den med underkjol och släp på men den hänger hemma hos mamma & pappa för att inte bli sönderprovad..

Varför är jag så nojig? Den är ju precis vad jag vill ha! Sitter bra, ganska smickrande för figuren och gick bara på 1600...

Vad tycker ni om den?

• Nienna

marvella - Jag tycker den ser jättefin ut och den ser ju ut att passa superbra! Var är den beställd från?

• 040409

hej alla kina tjejer! Är det nån som har beställt klänning från ellis-wedding-dress? hittat en jättefin klänning där, men hittar inte om nån här känner till dem eller har beställt från dem.

• Zsarah

marvella: den ser super fin ut på dig. Tycker du kan ha den hur bra som helst:) Vad kostade den?

• marvella

Klänningen kostade 1600:- , ingen frakt från den sidan. Slapp tull också
    Betalade via paypal.

• FruT 080808

Marvella men du är nöjd och så?
    Hur mycket fick du betala i frakt och tullavgift?

Svar på tråden Ny kina tråd!!