Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Har lite smått panik! Jag har min klänning, den beställdes i god tid och den var hemma hos mig 16 augusti 2007 Vi gifter oss 16 augusti i år
Har precis lagt upp bilder i galleriet som är tagna när jag fick den. Varnar för att de är av dålig kvaliet och utan underkjol tagna av mig... Nu är jag bara så rädd att den är ful
Det är dragkedja i ryggen och hela livet är broderat - fina broderier! Den har också ett långt släp, på delen som släpas är det också fina broderier. Släpet är avtagbart på egen begäran, ska bara ha det i kyrkan.
Klänningen är av fint, vitt, tjockt matt siden precis som jag ville ha det.
Skulle så hemskt gärna vilja fota den med underkjol och släp på men den hänger hemma hos mamma & pappa för att inte bli sönderprovad..
Varför är jag så nojig? Den är ju precis vad jag vill ha! Sitter bra, ganska smickrande för figuren och gick bara på 1600...
Vad tycker ni om den?
marvella - Jag tycker den ser jättefin ut och den ser ju ut att passa superbra! Var är den beställd från?
den är beställd från littlecoral.com
hej alla kina tjejer! Är det nån som har beställt klänning från ellis-wedding-dress? hittat en jättefin klänning där, men hittar inte om nån här känner till dem eller har beställt från dem.
ska se om jag kan direktlänka till klänningen på hemsidan
www.littlecoral.com/product_info.php&products_id=147&osCsid=55e83d33be8422da009b62cb3b11a84c
marvella: den ser super fin ut på dig. Tycker du kan ha den hur bra som helst:) Vad kostade den?
Klänningen kostade 1600:- , ingen frakt från den sidan. Slapp tull också
Betalade via paypal.
Marvella men du är nöjd och så?
Hur mycket fick du betala i frakt och tullavgift?