• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • tofflisar

Åh, nu är min klänning i stockholm!!!!!! JAg kan knappt vänta! Kanske kommer på måndag då??

• Thailand 08
    tofflisar skrev 2008-05-10 10:57:31 följande:
    Åh, nu är min klänning i stockholm!!!!!! JAg kan knappt vänta! Kanske kommer på måndag då??
    Det gör den säkert
  • Amazonen

Pyron - håller tummarna för att du får den som lovat och att den passar. Enligt schemat så ska in klänning vara klar imorgon. Ska skicka en reminder efter det om inget har hänt och höra vad de säger. Jag har ju förstått vid det här laget att de har mycket att göra!

• EnaOline

Hej tjejer!
    Jag är riktigt nervös: se vad som står om klänningen??

www.ems.com.cn/
    tracking number:
    EA997869247CN

Har just mejlat säljaren, han verkar ha skickat klänningen fram o tillbaka, inte p g a de olika transport terminalerna i a f... :( jag är så rädd att jag har blivit lurad! Personen ifråga har så himla bra feedback på ebay, alla är såå nöjda, inget negativt eller neutralt feedback. Jag hoppas att posten har gjort något fel och att jag inte håller på att bli lurad!

• EnaOline

Usch! Jag är så ledsen o orolig, i för sig så är jag en dramaqueen, men jag hoppas att jag har FEL... :(

• Amazonen

Det verkar som om någon har kvitterat ut den i Hefei. Är det namnet på den du har haft kontakt med? Vore jag du skulle jag kontakta företaget omgående och höra efter vad det är som händer!

• stfa

Har fått bilder på min klänning från Millys nu idag. Jag är så besviken! Det är inte alls den klänning jag önskade, t ex så är släpet för kort, klojen inte nog fyllig och så är det ingen korsettrygg på den fast jag specifikt skrivit ner allt som jag ville ha och dubbelkollat att de förstod
    Vet inte alls vad jag ska göra nu, gifter oss om 4 veckor idag... Så ledsen... Har mailat tillbaka men inte fått svar...

• Amazonen

stfa-vad trist med klänningen! Hoppas det löser sig. Blir lite nervös eftersom jag också väntar på min klänning från Millys men jag har inte gjort några ändringar från originalet. Hur var det med tiden för dig? Höll de tidsschemat de sagt eller drog det ut en massa?

• stfa

Amazonen: Mina klänningar skulle vara klara den 4 april men har inte fått bilder förrän idag, dock bara på brudklänningen, inte på tärnklänning och näbbklänningar

• Humlanhubbe

Men fan vad tråkigt för dig!!Hoppas verkligen det löser sig för dig!

stfa skrev 2008-05-10 18:03:38 följande:
    Har fått bilder på min klänning från Millys nu idag. Jag är så besviken! Det är inte alls den klänning jag önskade, t ex så är släpet för kort, klojen inte nog fyllig och så är det ingen korsettrygg på den fast jag specifikt skrivit ner allt som jag ville ha och dubbelkollat att de förstod Vet inte alls vad jag ska göra nu, gifter oss om 4 veckor idag... Så ledsen... Har mailat tillbaka men inte fått svar...
Svar på tråden Ny kina tråd!!