• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • The Bumblebee

Zsarah skrev 2008-05-09 13:10:33 följande:

Ni som har köpt klänning via Lillsessan, ris och ros? Hur länge tog det, var klänningen som du hade förväntat dig? Ska nämligen betala handpenning snart och jag har bara läst postitiv respons från folk som har köpt via henne, det låter ju lite för bra för att vara sant:)
    Jag kan svara igen om ett par veckor (om jag törs...). Min klänning är som snudd på klar och jag har än så länge bara goda ord att säga om Lillsessan. I en sån här tråd ska det väl vara ok att prata om henne - i övrigt verkar man få passa sig...

Hon har superkoll på det hon gör och jag betalar mer än gärna för den tjänsten! Det hade ju varit betydligt billigare att beställa direkt från 1koo, Kanacca eller MillyBridal - men nu har jag någon som hjälper mig med alla val Hon är supersnabb att svara på frågor, ge prisuppgifter och i övrigt möta kundens önskemål.
  • Thailand 08
    palmer skrev 2008-05-09 14:46:42 följande:
    Nu har jag äntligen bestämt mig för en klänning =), tänkte beställa via Kanacca. Har mejlat dom och har tyvärr ej fått svar ännu, mejlade visserligen igår kväll, så sååå längesedan är det ju inte.. Ni som haft kontakt med Kanacca tidigare, har dom varit snabb på att svara eller får man räkna med väntan? Vill ju kolla att dom svarar på mejl innan jag beställer, så man vet att kommunikationen fungerar..
    Man brukar ha svarsmail nästa morgon,om man mailar på kvällen
  • palmer

Känns ju aningen otryggt att beställa klänning från ett företag som inte ens svarar på mejl.. nåja, ska vänta och se vad som händer och sker..

• Ankan80

Vissa har haft problem med mail till Kanacca tror jag. Ibland fel mailadress.
    Det bästa sättet för kontakt är att chatta med dem.

palmer skrev 2008-05-09 15:03:49 följande:
    Känns ju aningen otryggt att beställa klänning från ett företag som inte ens svarar på mejl.. nåja, ska vänta och se vad som händer och sker..
  • majamyra

palmer: Jag har en klänning på G från Kanacca, dem har varit väldigt trevliga och verkat seriösa. Svarat snabbt på mina e-mail. Det är bara det att nu har jag inte hört av dem på ett tag. Sist jag mailade för att kolla hur långt de hade kommit så sa dem att den skulle skickas i nästkommande vecka, och om de har tid så skulle de skicka bilder.

Sen fick jag inga bilder, och mailade en vecka efteråt men har ej fått svar. Mailade igen ytterligare en vecka efteråt men inte hört något än. Jag hoppas innerligen att de kanske har så pass mycket att göra att de bara inte hinner svara. För visst är det väl en seriös sida?? Det är väl flera här som fått sina klänningar från Kanacca? Man blir lite orolig.
    Dem kanske bara har lovat för mycket, att bli klara fortare än vad de kan. De sa 45 dagar och det har gått mer än det nu.

• Cissit

Oh nu fick jag en bild på prov av broderi som jag bett om, de sa att de inte kunde göra samma broderi som på klänningen, så därför bad jag om ett prov innan jag bestämde mig, men det ser ju jättebra ut! Det måste ju betyda att klänningen är på g iaf :) *nervös*

• EnaOline

alltså jag tolkar det som klänningen är skickad fram och tillbaka?

• Amazonen

Öööh! Ja, det verkar onekligen som den skickats fram och tillbaka! mysko!

Svar på tråden Ny kina tråd!!