Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Zsarah skrev 2008-05-09 13:10:33 följande:
Känns ju aningen otryggt att beställa klänning från ett företag som inte ens svarar på mejl.. nåja, ska vänta och se vad som händer och sker..
Vissa har haft problem med mail till Kanacca tror jag. Ibland fel mailadress.
Det bästa sättet för kontakt är att chatta med dem.
palmer: Jag har en klänning på G från Kanacca, dem har varit väldigt trevliga och verkat seriösa. Svarat snabbt på mina e-mail. Det är bara det att nu har jag inte hört av dem på ett tag. Sist jag mailade för att kolla hur långt de hade kommit så sa dem att den skulle skickas i nästkommande vecka, och om de har tid så skulle de skicka bilder.
Sen fick jag inga bilder, och mailade en vecka efteråt men har ej fått svar. Mailade igen ytterligare en vecka efteråt men inte hört något än. Jag hoppas innerligen att de kanske har så pass mycket att göra att de bara inte hinner svara. För visst är det väl en seriös sida?? Det är väl flera här som fått sina klänningar från Kanacca? Man blir lite orolig.
Dem kanske bara har lovat för mycket, att bli klara fortare än vad de kan. De sa 45 dagar och det har gått mer än det nu.
Oh nu fick jag en bild på prov av broderi som jag bett om, de sa att de inte kunde göra samma broderi som på klänningen, så därför bad jag om ett prov innan jag bestämde mig, men det ser ju jättebra ut! Det måste ju betyda att klänningen är på g iaf :) *nervös*
hej tjejer! behöver er hjälp! har fått ett tracking number på klänningen, jag förstår noll! kan ni förklara för mig vad det står?
www.ems.com.cn/qcgzOutQueryAction.do
www.ems.com.cn/
tracking number:
EA997869247CN
alltså jag tolkar det som klänningen är skickad fram och tillbaka?
Öööh! Ja, det verkar onekligen som den skickats fram och tillbaka! mysko!