• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Amazonen

grabbarna - vilken snygg klänning! Grattis! Jag vill också ha min klänning nu men får vänta ett par veckor till!

• Nienna

grabbarna skrev 2008-05-08 11:53:44 följande:

det finns bilder ute i bloggen (finns adress i min info) men dom ligger bara kvar ngr timmar vill inte att gästerna ska se den
    Åh, den ser jättefin ut!
  • FruT 080808
    det finns bilder ute i bloggen (finns adress i min info) men dom ligger bara kvar ngr timmar vill inte att gästerna ska se den
    Snygg!!
  • The Bumblebee

Superfin blev den ju!!! Vad kul att den är färdig. När är beräknad leverans?

Var det den sista "rankan" (längst ner) på broderierna som de hade missat vid första visningen?
  • grabbarna

vet inte hur lång tid det tar men hon skulle be att dom skickade den på en gång 2 veckor kanske? ja det var blomrankan dom missat, gjorde stor skillnad när den kom på plats..känns spännande blev ltie mer verkligt nu också så nu ska jag ut och jogga ikväll

The Bumblebee skrev 2008-05-08 13:11:28 följande:

Superfin blev den ju!!! Vad kul att den är färdig. När är beräknad leverans?Var det den sista "rankan" (längst ner) på broderierna som de hade missat vid första visningen?
  • grabbarna

tack alla...jag är jätteglad över den ska bli spännande att se den live....

• Ankan80
    grabbarna skrev 2008-05-08 13:20:18 följande:
    känns spännande blev ltie mer verkligt nu också så nu ska jag ut och jogga ikväll The Bumblebee skrev 2008-05-08 13:11:28 följande:
    Hehe...du med?
    Lättare att motivera sig till träning.
  • grabbarna

haha ja hoppas det i alla fall.....har såååå dålig karaktär men är inte det här en tillräckligt stor morot vad kan då funka...

Ankan80 skrev 2008-05-08 13:22:05 följande:
    Hehe...du med? Lättare att motivera sig till träning.
  • batwomen
    Cissit skrev 2008-05-08 09:54:37 följande:
    Jag har beställt från Millys, det var i den här ordningen:först kom vi överens om hur klänningarna skulle se ut och vad de skulle kosta.Sen la jag beställningen.Sen betalade jag.Sen fick jag fylla i ett formulär med mina mått och där ska man också skriva in allt man kommit överens om i kontakten med dem eftersom det inte är samma person som syr upp som man har pratat med tidigare.Vet inte vad du menar med ändringar, men om det är ändringar från en originalbild du ska göra ska du förhandla om det innan du lägger beställningen. Sen kan man även göra ändringar på den färdiga klänningen sen.Lycka till!
    Tack så mycket för svaret. Då ska jag beställa i kväll.
  • stfa

Jättefin klänning!

Svar på tråden Ny kina tråd!!