• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • grabbarna

Klänningen är KLAR! fick de sista bilderna idag och den är sååå fin.....nu är det bara att vänta på leverans....

• Ankan80

Har du inga bilder?

Duojag2008 skrev 2008-05-08 09:32:52 följande:
    TACK!Fick hem min klänning igår och jag hade specifierat NO TRAIN - gissa vad jag fick... Ett släp!!!
  • karpalo

stfa

Mina tärnklänningar från Millys skickades på tisdag kväll(6.4) och idag morse var dom redan här i Vasa, Finland. Väntar som bäst på att det ska knacka på dörren här hemma....
    Det kallar jag expressleverans!

• ingeberg

har beställt min från lillsessan och idag fick jag se min klänning på bild och jag började gråta...den va sååååå fin och jag e sssåååå nöjd med lillsessan hon e alltid trevlig och man får en sån bra service!!! får hem klänningen nästa vecka...längtar!!!!!!

• Ankan80

Ooohh..kan du inte lägga upp en bild på den!?

ingeberg skrev 2008-05-08 11:44:03 följande:
    har beställt min från lillsessan och idag fick jag se min klänning på bild och jag började gråta...den va sååååå fin och jag e sssåååå nöjd med lillsessan hon e alltid trevlig och man får en sån bra service!!! får hem klänningen nästa vecka...längtar!!!!!!
  • grabbarna

åh vad kul jag fick också bilder idag och blev helt nipprig och har redan hunnit kika på dom flera,flera gånger. jag har också beställt via lillsessan, hon är toppen!

ingeberg skrev 2008-05-08 11:44:03 följande:
  • grabbarna

det finns bilder ute i bloggen (finns adress i min info) men dom ligger bara kvar ngr timmar vill inte att gästerna ska se den

Svar på tråden Ny kina tråd!!