• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • GustAn

Jag har fastnat for denna klanning fran Millys.. dock ar det lite for mycket parlor och ginstrande grejer pa den for min smak..

Ingen som har sett liknande klanningar med mindre "glitter"?

detta ar ju ett alt. (Kina-varianten givetvis)
    www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=15&style=A538

Kan aven tanka mig att det vore snyggt och kanske lite avvikande att ha spagetti axelband med lite djupare rygg.. kanns som att de flesta har haft tubtop de senaste aren.

Kanske nagot liknande detta:
    www.kanaccasbridal.com/shopexd.asp

Nagon med forslag? asikter?

• Cissit
    Zilba skrev 2008-05-06 15:45:59 följande:
    Tjoho nu har klänningen kommit!!!!!!Suuuuuuperfin! Enkel och elegant precis som jag ville UNDERBART material!!!!! Matt och tjockt!Lägger in bilder ikväll.*Salig*(Från Millys)
    Oh spännande...Bilder nu tack! :)
  • Nienna

GustAn - Du kan ju alltid be dem använda mindre pärlor och paljetter, eller inga alls om du hellre vill det. Gå in på chatten och prata med dem, de kan ju fixa det mesta!

• Soon and very soon

oj vad snygg maggie klänningen var!

• Zilba

Nu så ska klänningen ligga i galleriet!
    Minns att den är skrynklig nu, och att kameran lägger på 4 kilo! ;)

• Pyron

Ok, nu är det nära. Men först vill jag säga grattis till alla som har fått hem alla sina fina klänningar. Det är så många nu så jag orkar inte räkna upp alla.

Den 10 maj ska jag få bilder på min kläning. Så det är nära nu. Men jag ska skriva ett litet mail för att se om de inte blivit klara liiiite tidigare.

Men nu har jag några frågor:

Vad ska jag tänka på när jag ser bilderna?
    Jag vet det där med korsettsnörningen, att jag vill ha tyg bakom. Men något mer? Något så där speciellt som ni tycker att jag ska tänka på?

Sen undrar jag hur lång tid det tar att få klänningen efter att man har godkännt bilderna?

• EnaOline

Zilba jätte vacker klänning! Grattis!

Pyron vad menar du med tyg bakom korsett snöringen?

• xxs

Så att inte ryggen syns, typ. Det är som en lapp som täcker ryggen bakom snörningen. Om det är så hon menar :)

Svar på tråden Ny kina tråd!!