• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna

Nu har jag räknat dagar och på lördag är det 55 dagar sedan Millys började med dotterns klänning, ska gå in på chatten i morgon fm och höra hur det går!

• grabbarna

ujujuj så spännande fick se en bild på klänningen idag! den är inte färdig men dom ville visa att dom kommit igång..är väl inte helt 100 som jag tänkt men jag bad paula kolla upp om dom missat göra en grej eller om dom inte hunnit ännu, bättre att fråga nu innan den är klar än att påpeka det då känns det som...

• Eksjöbrud08

Karpalo-jätte fina klänningar!

Tack för alla kommentarer om min klänning. Är jättespänd nu. Men jag har lugnat ner mig lite. Fick mail tillbaka idag från Kannacca om att jag inte skulle oroa mig. Min klänning har både korsettrygg och ett släp. Sjalen som det inte heller fanns någon bild på var också nedpackad.

Fru T: Tackar, tackar! Det är faktiskt inte en av Kanaccas klänningar utan den är uppsydd helt efter bilder jag skickat, fast med lite ändringar. Jag har korsettrygg+ hjärtformad urringing, det har inte orginalet. Så jag har designat min klänning själv, det känns superhäftigt Du får gärna hänvisa till min klänning om du vill att de skall sy upp en lika dan till dig. Eller så kan jag skicka originalbilderna till dig om du vill. Tror klänningen kostade drygt 1000 kronor. Jag kommer inte ihåg jag beställde så mycket. Men en sjal (designad för att mathca klänningen, en slöja (samma stenar som klänningen), en liten väska (samma broderier+stenar som klänningen), en underkjol, två halsband, två armband, två par örhängen, två tiaror och så klänningen så klart med frakt inräknat gick på 2000 kronor. Jättebilligt, hoppas bara att jag blir jättenöjd också!

• Ankan80

Ja, det är bara att säga till. Det är ju inte alltid de uppfattat rätt fast man sagt det typ hundra gånger
    Skall du ha den klänningen som är på din visningsbild?

grabbarna skrev 2008-05-06 14:28:23 följande:
    ujujuj så spännande fick se en bild på klänningen idag! den är inte färdig men dom ville visa att dom kommit igång..är väl inte helt 100 som jag tänkt men jag bad paula kolla upp om dom missat göra en grej eller om dom inte hunnit ännu, bättre att fråga nu innan den är klar än att påpeka det då känns det som...
  • EnaOline

hej ni alla!
    Nu är min klänning skickad.. åå så nervöst!

• grabbarna

nej jag ska ha en helt annan som jag designat själv

Ankan80 skrev 2008-05-06 14:55:53 följande:
    Ja, det är bara att säga till. Det är ju inte alltid de uppfattat rätt fast man sagt det typ hundra gånger Skall du ha den klänningen som är på din visningsbild?
  • Ankan80

aha...spännande

grabbarna skrev 2008-05-06 15:10:23 följande:
    nej jag ska ha en helt annan som jag designat själv
  • Zilba

Tjoho nu har klänningen kommit!!!!!!
    Suuuuuuperfin! Enkel och elegant precis som jag ville UNDERBART material!!!!! Matt och tjockt!
    Lägger in bilder ikväll.
    *Salig*
    (Från Millys)

• Ankan80

Gud va roligt. Väntar med spänning på bilderna!!!

Zilba skrev 2008-05-06 15:45:59 följande:
    Tjoho nu har klänningen kommit!!!!!!Suuuuuuperfin! Enkel och elegant precis som jag ville UNDERBART material!!!!! Matt och tjockt!Lägger in bilder ikväll.*Salig*(Från Millys)
  • Zilba

TACK!!!
    Hoppar runt av glädje!

Ankan80 skrev 2008-05-06 15:47:31 följande:
    Gud va roligt. Väntar med spänning på bilderna!!!
Svar på tråden Ny kina tråd!!