• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • lindahallman

oj! de har jag inte tänkt på alls. jag angav allt i cm. hoppas innerligt att det var så man skulle göra. men det märker jag väl när klänningen kommer nu i veckan. om jag har angett fel så blir jag inte glad. :-/

• Shorona

Jag beställde från 1koo och där skulle alla mått anges i inches...

lindahallman skrev 2008-05-05 19:18:30 följande:
    oj! de har jag inte tänkt på alls. jag angav allt i cm. hoppas innerligt att det var så man skulle göra. men det märker jag väl när klänningen kommer nu i veckan. om jag har angett fel så blir jag inte glad. :-/
  • Vicka81

Jag angav i cm och min klänning passade perfekt! Från sheshopping...

lindahallman skrev 2008-05-05 19:18:30 följande:
  • Eksjöbrud08

Är helförbannad och jättespänd!!!! Fick mail från Kanacca idag. "Här är bilderna på klänningen, vi har skickat paketet idag". Blir helt galen, den ser fin ut (svårt att göra en fullständig bedömning av en bild) på bilderna men det är inga kort tagna bakifrån!!!! Jag ser inte om det är släp på och korsettknytning som jag beställde!!! Aaarrgh blir galen, samtidigt som jag är jätteglad över att den skickad. Men tänk om det är fel på den så man vill ha vissa ändringar gjorda kan man skicka tillbaka den då???

Jag som tycker jag haft så mycket kontakt med dem och förklarat övertydligt fler än en gång hur jag vill ha det. Suck!! snälla håll tummarna för mig. Lägger upp bilderna på min sida under några timmar så ni kan kika in om ni vill.

• Nienna

Konstigt att de skickat paketet innan du godkänt bilderna, det är ju ingen mening att de skickar bilder då, det är ju försent att göra ev. ändringar! Förstår verkligen att du är förbannad!

Hoppas den är som du ville ha den! Tänkte kika, men du har inte gjort ditt galleri tillgängligt...

• Nienna

Tror inte det är nån mening att skicka tillbaka den, det skulle ju kosta mer än att lämna in den till en sömmerska i Sverige. Det ska vara om Kanacca står för fraktkostnaden då.

• Eksjöbrud08

Nu tror jag att ni skall komma åt bilderna. Vill ju inte att vem som helst skall kunna se dem. Min blivande man och alla gästerna hade jag tänkt att de skulle få vänta tills den stora dagen

Men jag kör på idag så tar jag bort det i morgon igen. Min mamma tyckte att att det ser ut som antydan till att ett släp finns där bak på någon av bilderna (hur hon kan se det!). Suck det är bara att vänta och se!

Jo jag har redan kontakt med en sömmerska som lovat att hjälpa mig med de slutliga justeringarna (räknar inte med att den skall sitta 100% bra då jag aldrig provat den). Men det är ju svårt för henne att hux flux trolla dit ett släp.

• Nienna

Jag tycker också att det ser ut som att klänningen har släp. Hoppas den kommer snabbt så du slipper våndas och fundera!

• Nienna

Glömde ju skriva att klänningen ser jättefin ut!

• lindahallman

vilken fin klänning!! kanacca skickade inga bilder över huvud taget till mig fast dom hade lovat- dom hade jättebråttom sa dom till mig. jag tycker oxå att det ser ut på den andra bilden som att det skulle kunna vara släp på. jag har oxå gjort en del ändringar så jag hoppas oxå att det stämmer med som jag ville ha. annars vet jag inte vad jag gör

Svar på tråden Ny kina tråd!!