• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Gittan86

Har fått svar av Millys nu men fattar inte vad dom menar så jag hoppas att nån här kan hjälpa mig?

"sorry,we can not find the lace on the gown."

• Gittan86

Nu fattade jag vad hon menade...
    Finns fler i kina som syr upp?
    så skulle det vara jätte snällt om ni ville skriva dom webadresserna här.

Gittan86 skrev 2008-05-02 16:43:45 följande:
    Har fått svar av Millys nu men fattar inte vad dom menar så jag hoppas att nån här kan hjälpa mig?"sorry,we can not find the lace on the gown."
  • Amazonen

jeeksa - hör med millys vilken de rekommenderar till din klänning, de vet nog bäst!

• jeeksa080823

Amazonen: Tack för ditt svar. Ska kolla med dem.

• Marsaphir Marlean

Alla underkjolar ifrån Kina ska vara skit har jag hört. Ingen ska vara ens okej faktiskt utan mer skrattretande, i inte så värst praktiska material...

• KKC

VINTERBRUDEN: Nu har jag skickat en förfrågan till millys, får se vad de svarar. Beror ju lite på vad den kommer att kosta...

Så här står det på sidan jag hittade kläningen på, borde ju kunna skicka med det så borde de ju fatta ganska bra eller?

Silhouette : A-line gown with strapless sweetheart neckline. Asymmetrical pleats below empire waistline and ruffle on skirt.
    Fabric-top layer : Taffeta
    Front Neckline : Strapless
    Back Neckline : Strapless
    Front Bodice Detail : Beaded embroidery and Gathered
    Back Bodice Detail : Beaded embroidery and Gathered
    Waist :Empire
    Front Skirt Detail : A-line skirt with ruff
    Back Skirt Detail : A-line skirt with ruff
    Front Hem Detail : Plain
    Back Hem Detail : Plain

Sen skriver jag att det är noga med att draperingen blir EXAKT lika... borde funka då...

ANKAN80: Jag gillar ju klänningen jag har jätte mkt trots att den inte är super lik orginalet så jag skulle absolut kunna gifta mig i den! Men är himla nyfiken på vad millys kan åstakomma
    som sagt så borde det inte vara så svårt att få den andra sold... berätta gärna hur det går för dig!

• Ankan80

Yes, det skall jag göra
    Väntar hem min andra i början på juni. hihi

• bjornis

Hej! Någon som beställt från, eller hört något om Jateck?? www.jkdress.com
    Har mailat lite med dem för hittat min drömklänning där och den skulle kosta 164 dollar med frakt. Men är lite rädd att köpa grisen i säcken utan NÅN info alls... :/ Var mycket tillmötesgående på mailen men vem kan inte vara det? ;)

• Vinterbruden 08

Hittat en till klänning till dottern.. Kan jag beställa den här också så kan den jag redan ha köpt vara pricessklänning.. Den vi redan har äre ju i ivory och min klänning ska vara diamond white.. Hjälp mig att övertla mig själv då...
    www.jkdress.com/products_detail.asp

• ROM2008

Nu har så äntligen mina klänningar kommit från Kanacca! Provade som hastigast efter en middag hos goda vänner och la upp en bild av en av dem i galleriet. Ska fota mer detaljerat när jag är piggare och mindre rödvinsberusad . Ha det gott!

Svar på tråden Ny kina tråd!!