• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • xxs

Wohoo nu har jag fått svar från Millys, min klänning kommer att kosta 1857 kr med frakten inkluderad. Så skrev dem att det tar 60 dagar att göra den, och 5 dagar att skicka. Frågade om alternativet med rush order var möjligt för min klänning för 50 dollar extra. Hoppas.

Inatt drömde jag min första klänningsmadröm; Hade fått klänningen, och den var för stor upptill och nederdelen var för kort. Hade ingen underkjol i drömmen heller så det såg och kändes helskumt ut. *ryser*

• Marsaphir Marlean

Oj... lite dyr klänning xxs... men det kanske den är värd. Huvudsaken är ju att du blir nöjd! =)

• xxs

Dyr?! Betalar gärna det priset. Är överlycklig :D

• MsSandra

Min klänning landade i Sverige på valborgsmässoafton.. rakt i armarna på tullen haha..

Nåja.. det var ju lite medräknat i priset så att säga! Man kan ju få betala moms och tull.. och det är helt okej!

Dock tycker jag det är rent ut sagt FÖJÄKLIGT att man måste betala svensk moms på utländsk frakt.. det är så jäkla sjukt! Jag menar det är som att skicka brev till utlandet och vara tvungen att följa med över gränsen för att där frankera om brevet..

*fnys*

Nåja.. klänningen är on it's way...måndag /tisdag kanske :D

• EnaOline

hej ni!
    någon som kan det där med underkjolar? känner mig kass där, men jag har NOLL koll. Jag har ingen aning om vad jag ska för underkjol. min klänning är a linjeformad, och jag köpte ne underkjol som var a linjeformad med 2 ringar. jag har släp på klänningen också och vill helst att den ska som släpa om ni förstår hur jag menar? har jag valt rätt? läste någonstans att vissa till och med ha på sig två underkjolar?? HJÄLP!

• Marsaphir Marlean

MsSandra Vem beställde du ifrån? Skrev de inte att det var en gåva? Eller ett varuprov?

• Marsaphir Marlean

EnaOline Jag vet bara att en god vän köpte en underkjol ifrån Millys och den gick definitivt INTE att använda. Jag köpte därför ingen själv ifrån 1koo (men jag blev jättenöjd med min klänning och slöja därifrån!). Kompisens underkjol var i ett tyg som påminde om papper...

• MsSandra

Marsaphir Marlean:

eBridalstore köpte jag ifrån, de hade skrivit att det var en klänning, med lågt värde. Men man fick ju skicka massa kvitton och dravvel sen när man väl skulle lösa ut den från "tullavdelningen"...

Äh egentligen gör det ju inget, betalar mer än gärna tull på klänningen.. men inte lika gärna på frakten *mummlar något ohörbart*...

MVH Sandra

• Marsaphir Marlean

MsSandra Vilken otur för dig! Mitt paket kom fram hur lätt som helst med DHL. Jag kanske hade tur? Jag vet inte...

• xxs

Man kan ju hoppas att man har lika tur ;o) Fast jag skulle inte ha något emot tull. Eftersom jag fick klänningen billigt liksom.

Svar på tråden Ny kina tråd!!