• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Gittan86

Är Millys bättre än 1koo?
    Hur mkt tar hon ungefär för att sy upp en klänning?

• Zilba

Vilken "hon" menar du?
    Menar du Millys? Det är ett företag. Kolla på deras hemsida så hittar du priser.

Gittan86 skrev 2008-05-02 09:24:56 följande:
    Är Millys bättre än 1koo?Hur mkt tar hon ungefär för att sy upp en klänning?
  • Gittan86

Ja jag menar millys..
    Vad heter hennes hemsida?

Zilba skrev 2008-05-02 09:27:35 följande:
    Vilken "hon" menar du?Menar du Millys? Det är ett företag. Kolla på deras hemsida så hittar du priser.
  • Zilba

www.millybridal.com
    det är ingen hon det är en stor fabrik i Kina.

Jag valde Millys eftersom så många här inne verkade nöjda med dem (typ alla)
    Men jag tror att 1koo är snäppet billigare.

• Gittan86

Ok...Tack
    Men kan man komma med egna förslag på klänningar?

Zilba skrev 2008-05-02 09:39:24 följande:
    www.millybridal.comdet är ingen hon det är en stor fabrik i Kina.Jag valde Millys eftersom så många här inne verkade nöjda med dem (typ alla)Men jag tror att 1koo är snäppet billigare.
  • Zilba

Ja det kan man, var tydlig bara.
    Maila dem eller chatta direkt

Gittan86 skrev 2008-05-02 09:47:51 följande:
    Ok...TackMen kan man komma med egna förslag på klänningar?
  • Gittan86

Jag skickade med bilder på klänningarna jag ville ha och ändrade färgen på tränklänningarna.

Hur lång tid brukar det ta innan man får svar?

Zilba skrev 2008-05-02 09:52:25 följande:
    Ja det kan man, var tydlig bara.Maila dem eller chatta direkt
  • Zilba

Det brukar gå fort!
    För mig tog det som mest 2 dagar.
    Men det är säkert olika beroende på hur mycket de har att göra.

Gittan86 skrev 2008-05-02 10:09:33 följande:
    Jag skickade med bilder på klänningarna jag ville ha och ändrade färgen på tränklänningarna. Hur lång tid brukar det ta innan man får svar?
  • Ankan80

Jag tyckte din klänning blev fin, men som du säger så är det inte riktigt lik originalet och det är ju den du vill ha.
    Såklart kan du sälja den du inte vill ha sen.

Jag har själv ångrat mig så nu skall jag sälja min spetsklänning som jag har i mitt galleri. Finns även under köp och sälj .
    Jag skall ha fluffklänningen i stället .

KKC skrev 2008-05-01 23:19:57 följande:
    ok, jag gillar min klänning jätte mycket!! men... eftersom den inte är suuper lik orginalet så har jag bestämt mig för att beställa en till fast från millys denna gång den av klänningarna jag sedan väljer att inte ha säljer jag på blocket... vad tror ni om det? är jag knäpp??
  • jeeksa080823

Hej på er här i Kina tråden.

Jag har inte följt tråden men jag har för några veckor sen beställt en klänning från Milly. KOm dock på häromdagen att jag kanske skulle ha beställt en underkjol också
    Ni som har beställt från Milly, vilken underkjol har ni köpt och har ni varit nöjda med den?

Tacksam för svar.

//Jenny

Svar på tråden Ny kina tråd!!