• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Ankan80

Marsaphir Marlean skrev 2008-04-25 23:52:34 följande:

Så nu är bilderna uppe allesammans!
    KLänningen ser väldigt fin ut!!! Grattis !
  • Marsaphir Marlean

Tack ska ni ha tjejer. Ja det känns ju ungefär som om man har vunnit pengar på lotto eller något. Den var ju så fin för det priset, har sett mycket dyrare som inte var i närheten lika fina!

• bridesilly

Det är det som är så roligt att handla av de kinaföretagen som är bra. När klänningarna kommer ser dom ut som de som kostar 10.000 ofta här i sverige

• Pyron

Oj, vad denna tråden ligger långt bak.
    Lite uppdatering från mig:

Jag väntar och väntar och väntar..... det är lååångt tills den 10 maj. Such

• Amazonen

Väntar också.... Enligt deras tidsschema ska min klänning vara klar att skicka i mitten av maj men jag räknar med att det tar längre tid än så!

• bridesilly

Jag är så himla spänd på hur klänningarna kommer bli

• ditte1

Jag har mailat Millys, 1koo och Abigale för att få en prisuppgift på klänningar, men bara Millys har svarat. Brukar det ta lång tid, mailade dem i onsdags!!?
    Kan jag ha använt fel adresser, tog de från deras hemsidor?
    Hoppas att nån vet!
    MVH ditte

• bridesilly
    ditte1 skrev 2008-04-28 14:27:38 följande:
    Jag har mailat Millys, 1koo och Abigale för att få en prisuppgift på klänningar, men bara Millys har svarat. Brukar det ta lång tid, mailade dem i onsdags!!?Kan jag ha använt fel adresser, tog de från deras hemsidor?Hoppas att nån vet!MVH ditte
    abigale brukar kunna ta ett par dagar ibland innan dom svarar. 1koo brukar svara inom ett dygn ungefär.
  • KKC

Nu är äntligen klänningen på väg! har just lämnat Hong-Kong

• Marsaphir Marlean

KKC Skönt att höra, lova att ta bilder och ge kommentarer när den kommit fram.

Svar på tråden Ny kina tråd!!