• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Marsaphir Marlean

Ja ni... nu är det öppnat. Det är bara att inse att kineser är dåliga på att lyssna och gärna gör som de själva vill. Alla som har avtagbara ärmar får vänja sig vid tanken att nog är de avtagbara allt... ANDAS DU hoppar de av!

• Marsaphir Marlean

Annars var klänningen JÄTTEFIN verkligen. Men trots att jag hade sagt till dem 4 ggr att jag inte ville ha släp fick jag med släp... fast det var nog nästan finare nu när man ser den IRL så att säga. :)

• bridesilly

Marsaphir Marlean skrev 2008-04-25 12:17:49 följande:

Annars var klänningen JÄTTEFIN verkligen. Men trots att jag hade sagt till dem 4 ggr att jag inte ville ha släp fick jag med släp... fast det var nog nästan finare nu när man ser den IRL så att säga. :)
    Men fick du släp fast du bad om att inte få det Det va dåligt tycker jag.

MEN huvudsaken är att den är fin och att du tycker om den.

Jag fick bling bling på min klänning fast jag sa att det skulle vara så lite som möjligt men det var faktiskt vackrare med
  • Marsaphir Marlean

Och det fungerar nog praktiskt. Passformen verkar vara jättebra, längden är iaf. det. (Fast INTE ärmarna men de kommer jag skita i iaf. tror jag, om jag inte får de omgjorda här).
    Var ute i JÄTTEGOD tid allesammans, after all kom ju den här klänningen en halv månad senare än vad de utlovat.

• bridesilly

Ja det kan man nog inte säga nog många gånger. Att vara ute i god tid verkar vara huvudsaken när man handlar av kinaföretag!

• Thailand 08

Tråkigt att dom inte lyssnat på dina önskemål

• Marsaphir Marlean

Ja som sagt: De gör klänningarna som DE vill ha dem, inte som du säger till, men det är ju helt klart billigare att köpa en klänning därifrån i god tid och fixa till den här hemma än att köpa en här direkt. Utan tvekan. Gav 1500 för min + slöjan. Slöjan är jättefin på håll det är bara om man som jag synar den i sömmarna som man ser att de slarvat lite med den.

• Marsaphir Marlean

Thailand Ja det roligaste är att jag tom. skrev när jag fått bilden på klänningen att "Ja den verkar se bra ut bara det inte är släp på den" och det ignorerades.

Men oavsett vad tjejer är jag nöjd, det kan jag säga redan nu.

• DetOrdnarSig

Marsaphir: Var beställde du ifrån? Tycker också det är riktigt dåligt att ignorera dina önskemål om att inte ha släp. Jag beställde från två olika ställen och avböjde släp och det funkade både gångerna. Det måste ju vara ett av de vanligaste ändringskraven de får.

• Ankan80

Problemet är återigen att det är flera fabriker som syr åt 1koo, kanacca, etc. Det är så lätt att information inte når fram.
    De har säkert bara tittat på bilden o gjort efter den.
    Men det går kanske att fixa så det blir utan släp?

Svar på tråden Ny kina tråd!!