Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Marsa..M..: När skickade de din klänning? Hur många dagar tog det att få den altså
Jag sitter som på nålar
Och det stör mej att jag inte hittar den på DHL!! Vart kollade du för att se vart den var? Eller någon annan med som fått klänningen via dhl för den delen??
blir sååå irriterad!! fick mail i fredags av 1koo med bilder på klänningarna och svarade att det var ok att dom skickade dem. i onsdags så mailade jag och frågade om de skickat dem och vad det var för trackingnr. fick till svar att de skulle skicka dem deras 23 april och så fick jag ett nr. nu har jag försökt hitta det på dhls sida utan resultat, frågade då i deras chatt men de sa att inget paket har skickats med det refnr...
gahh!!! jag vill ju ha mina klänningar NU!!!!
vad göra? mer än att mailbombardera dem och fråga vad som händer????
4 dar typ
Gud va irriterande. Det kanske sitter fast i tullen??
nä de har ju inte ens skickat det!!
MM: vart ifrån beställde du?
KKC Jag ser till att vara online på MSN när de är online och är allmänt jobbig men under trevliga skepnader. =) Typ skriver "Kan du se till att de verkligen HAR skickat min klänning då jag faktiskt MÅSTE ha den nu, tack?"
oj, lät som jag var arg på dig Ankan, är jag verkligen inte
jag är ju på jobbet och kan inte ha msn
Jag beställde ifrån 1koo, sa att jag skulle gifta mig den 28 April *för jag ville ha den före min födelsedag samt ha gott om tid att göra ändringar om den inte blev bra* släpet kommer jag nog allt att behålla. Slöjan likaså *kommer klippa lite för hand för att ta bort det jag själv stör mig på* men ärmarna ska jag antingen göra om eller ta bort helt, klänningen funkar mycket bra utan dem.
KKC Ska jag hjälpa dig? Jag är bra på att vara jobbig. ;)
Om du skickar ditt ordernummer kan jag se till att de får iväg sina rumpor till posten.