Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Ja, på tal om att ha gott om tid på sig... Nu är det en vecka sen min betalning skulle varit framme hos Sheshopping, men tack vare PayPal´s strul, sitter dem på pengarna, och vi kämpar som djur för att bekräfta att vi är de rätta kontoinnehavarna... Jag har inte gjort ngt fel!! Varför ska jag bli straffad...
Köpte underkläder till bröllopet idag, trosor och axelbandslös BH för 300 kr Like Lindex
EldHav Vad säger Sheshopping då? Har de er email ifrån Paypal kan det ju inte vara något strul, väl?
Marsaphir Marlean skrev 2008-04-28 22:18:29 följande:
Mars..Mar..: Självklart kommer det bilder och kommentar Attans att det är röd dag på torsdag, men DHL borde väl leverera på fredag?? Då är jag till och med hemma, fast med en busig Caisa som älskar att slita upp paket
miapialillull (eller någon annan som vet)- man kan alltså inte lita så värst mycket på det tidsschema man kan logga in på hos Millys för att kolla hur det går med klänningarna? Jag antar att det inte stämmer för det löper på en månad men i mailer säger de som sagt 60 dagar!
:)
Tidschemat gäller för de klänningar som de har på sin hemsida och redan har mönster på. Övriga klänningar tar ca 60 dgr att göra.
Aha! Då vet jag! Jag hade både egna mönster och deras så då räknar jag med 60!
Nu har PP släppt betalningen, slutet av maj borde klänningen komma 14 dagar innan vi åker till Island, hoppas den är bra och inte behöver ändras!!
Ni somhar mailat till Kanacca, vilken e-postadress har ni skickat till?