• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-05-01 11:14:05 följande:
    När jag ändå är igång och frågar, är det någon som kan svara på vilket företag 1koo skickar sina paket med?
    DHL
  • bridesilly
    Nienna skrev 2008-05-01 11:27:16 följande:
    DHL
    aha kommer dom hem med paketet eller går det via posten? tack för svar
  • Nienna

De skulle komma hem med det till mig, men eftersom jag bor på landet och de bara kör förbi här en gång i veckan så skickade de den med bussgods. Men det vanliga är att de kör ut dem. Om den skulle komma med posten har den nog fastnat i tullen och behöver lösas ut, men 1koo hade skrivit att det var tygprover för 10 dollar.

• bridesilly
    Nienna skrev 2008-05-01 11:36:52 följande:
    De skulle komma hem med det till mig, men eftersom jag bor på landet och de bara kör förbi här en gång i veckan så skickade de den med bussgods. Men det vanliga är att de kör ut dem. Om den skulle komma med posten har den nog fastnat i tullen och behöver lösas ut, men 1koo hade skrivit att det var tygprover för 10 dollar.
    okej tack för svaren
  • KKC

Nu finns det bilder i galleriet på min klänning! dock inte när C har sin på sig eftersom jag glömde göra bilderna mindre innan jag fotade så de är förstora för BT... blir en annan dag

Jag beställde fr 1koo och är jätte nöjd! den är verkligen välgjord och tygerna är inte alls "billiga" utan jätte fina med perfekt matthet, känns precis lika som de jag provat i brudbutiker!
    det enda är att den inte är suuper lik bilden jag skickade eller altså, lik ÄR den men ändå inte... jag tycker det ser ut som om orginalklänningen (bild längst ner i galleriet) är gjord i chiffong(???) vilket gör att man kan drapera bättre och snyggare... (vad tror ni?) min är ju sydd i siden och då är det svårare, där av oliketen...
    hur som så är jag iaf jätte jätte nöjd!!

• bridesilly
    KKC skrev 2008-05-01 13:53:47 följande:
    Nu finns det bilder i galleriet på min klänning! dock inte när C har sin på sig eftersom jag glömde göra bilderna mindre innan jag fotade så de är förstora för BT... blir en annan dagJag beställde fr 1koo och är jätte nöjd! den är verkligen välgjord och tygerna är inte alls "billiga" utan jätte fina med perfekt matthet, känns precis lika som de jag provat i brudbutiker!det enda är att den inte är suuper lik bilden jag skickade eller altså, lik ÄR den men ändå inte... jag tycker det ser ut som om orginalklänningen (bild längst ner i galleriet) är gjord i chiffong(???) vilket gör att man kan drapera bättre och snyggare... (vad tror ni?) min är ju sydd i siden och då är det svårare, där av oliketen...hur som så är jag iaf jätte jätte nöjd!!
    Va fin den är Jag gillade verkligen brodyren över bysten
  • Zilba

KKC:
    Tycker den är superfin! Förstår att du är nöjd! Näbbklänningen ser oxå jättesöt ut!
    Grattis!

• Gittan86

Jag blir snart galen!
    Har mailat dom på 1koo, men får inget svar för när jag skulle beställa så gick det inte.

Så hur ska jag göra?
    Måste ha dom klänningarna jag försökte beställa.

För jag gifter mig 30 augusti

• bridesilly
    Gittan86 skrev 2008-05-01 14:29:07 följande:
    Jag blir snart galen!Har mailat dom på 1koo, men får inget svar för när jag skulle beställa så gick det inte.Så hur ska jag göra?Måste ha dom klänningarna jag försökte beställa.För jag gifter mig 30 augusti
    Har du blivit medlem på deras sida först och sen försökt maila dom? annars brukar dom svara på mail inom en dag eller så. om det inte är nån högtid där neråt nu vill säga
  • Gittan86

Ja jag har blivit medlem på deras sida.
    vet nån hur lång tid det tar att få klänningarna

bridesilly skrev 2008-05-01 14:44:10 följande:
    Har du blivit medlem på deras sida först och sen försökt maila dom? annars brukar dom svara på mail inom en dag eller så. om det inte är nån högtid där neråt nu vill säga
Svar på tråden Ny kina tråd!!