• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • FruT 080808

Hej
    Har bestämmt att jag nog ska köpa klänning från Kanacca, någon med erfarenheter från dom?

• Fröken G

Skall precis betal min klännin gtill Milly. Har fått ett mail ifrån dem där det st så här "Pay now through Google Checkout". Är det så ni också har betalat till Millys?

• Vinterbruden 08

Fröken G skrev 2008-05-04 21:02:43 följande:

Skall precis betal min klännin gtill Milly. Har fått ett mail ifrån dem där det st så här "Pay now through Google Checkout". Är det så ni också har betalat till Millys?
    Nej jag betalade via PayPal...
  • Fröken G

Hej

Hur gör jag för att betala via Paypal. Det är väl då de inte får pengar förrän de levererat varan, eller?

• Fröken G

Jag tycker det verkar som det här "Pay now through Google Checkout" är någon typ av Paypal fast googles version? Någon som vet?
    Vinterbruden 08 skrev 2008-05-04 21:04:41 följande:

Fröken G skrev 2008-05-04 21:02:43 följande:
    Nej jag betalade via PayPal...
  • Vinterbruden 08

Jo man betalar alltid i förskott.. Men det fungerar väldigt bra, seriös firma är en SUPER NÖJD KUND!!

• Fröken G

Så det är grönt att betala enligt den länk som de skickar med i mailet med fakturan?
    Vinterbruden 08 skrev 2008-05-04 21:26:03 följande:

Jo man betalar alltid i förskott.. Men det fungerar väldigt bra, seriös firma är en SUPER NÖJD KUND!!
  • Fröken G

Ja, nu betalade jag iallafall. Det blir nog bra hoppas jag. Äntligen är klänningen beställd !!!!!!!!

• lindahallman

FruT 080808 skrev 2008-05-04 19:34:42 följande:

HejHar bestämmt att jag nog ska köpa klänning från Kanacca, någon med erfarenheter från dom?
    japp! jag har beställt därifrån , min kllänning kommer på tisdag förhoppningsvis!

kanacca är lätta att prata och diskutera med, de gör gärna ändringar om du vill ha det och svarar alltid på mejl osv...jag har beställt klänning, släja och underkjol, tärnklänning och diadem till tärnan därifrån. detta tog mer än 40 dagar som de sa vilket berode på att det var högsäsong nu. är lite sur för det men det tog kanske bara 2 veckor mer så nu är de äntligen på väg! hoppas de är fina när de kommer fram men jag skriver ige när jag har fått dem!
  • bridesilly

sitter och hoppas på att mina klänningar ska bli klara tidigare än 20 maj som 1koo har lovat. någon som fått sin klänning tidigare därifrån? isåfall hur mycket tidigare?

Svar på tråden Ny kina tråd!!