• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • EnaOline

någon som har fått sin klänning via EMS? jag har fått ett spårnummer, men det går inte att spåra klänningen..? hrm...

• lindahallman

jag fick ettkollinummer di och jag kan se klänningen. vet inte vad det är för fel... kotrollera att du har rätt nummer med leverantören så de inte har gett dig fel

• EnaOline

jätte märkligt spårnummer: EA997869247CN hrmm.. aa jag kanske har fått fel, mejlade just leverantören..

• DetOrdnarSig

EnaOline skrev 2008-05-06 16:03:50 följande:

jätte märkligt spårnummer: EA997869247CN hrmm.. aa jag kanske har fått fel, mejlade just leverantören..
    Min första klänning levererades med EMS och jag fick ett sånt nummer. Ditt nummer ser rätt ut, rent formatmässigt alltså. Dock är EMS webbsida lite dålig, så jag kunde bara använda den med Firefox annars fick jag inget resultat.
  • DetOrdnarSig

Zilba skrev 2008-05-06 15:50:47 följande:

TACK!!!Hoppar runt av glädje!
    Känner igen det där! När jag fick min klänning var fasten topp 10 på de lyckligaste ögonblicken i mitt liv.
  • EnaOline

Detordnarsig okey, det kanske är det som är felet? hihi
    Har du köpt två klänningar? Var du missnöjd med den första?

• DetOrdnarSig

EnaOline skrev 2008-05-06 16:21:19 följande:

Detordnarsig okey, det kanske är det som är felet? hihiHar du köpt två klänningar? Var du missnöjd med den första?
    Nä, egentligen inte missnöjd, men jag hörde så mycket gott om Millys och en rad lyckliga omständigheter gjorde att jag kunde köpa en från dem väldigt billigt (jag hittade fram till deras ebay-shop och det var ingen annan som bjöd på klänningen så jag fick den för $98)

Jag kortade sen min första och använde den nyligen på en 30-årsfest.
Svar på tråden Ny kina tråd!!