• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • grabbarna

jättesnygg klänning!

Zilba skrev 2008-05-06 18:27:18 följande:
    Nu så ska klänningen ligga i galleriet!Minns att den är skrynklig nu, och att kameran lägger på 4 kilo! ;)
  • Zilba

Tack alla!
    Det är Millys "tärnklänning" egentligen så den gick på 600 kr med frakt. nice

• karpalo
    Zilba skrev 2008-05-06 21:58:46 följande:
    Tack alla!Det är Millys "tärnklänning" egentligen så den gick på 600 kr med frakt. nice
    Hi,hi jag säg just det! Exakt samma som mina tärnor ska ha, fast bruna.
    Såg finfint ut!
  • GustAn

Nienna: tack, bra ide. undrar om det blir snyggt dock helt utan. mindre storlek kanske ar en bra ide.

sag en annan brud som fastnat for denna:
    www.bluebyenzoani.com/
    modell: anchorage.

den är lite mer diskret tror jag. lite svårt att se bra på bilden, men den är iaf URSNYGG!!

• FruT 080808
    Eksjöbrud08 skrev 2008-05-06 14:34:45 följande:
    Karpalo-jätte fina klänningar!Tack för alla kommentarer om min klänning. Är jättespänd nu. Men jag har lugnat ner mig lite. Fick mail tillbaka idag från Kannacca om att jag inte skulle oroa mig. Min klänning har både korsettrygg och ett släp. Sjalen som det inte heller fanns någon bild på var också nedpackad.Fru T: Tackar, tackar! Det är faktiskt inte en av Kanaccas klänningar utan den är uppsydd helt efter bilder jag skickat, fast med lite ändringar. Jag har korsettrygg+ hjärtformad urringing, det har inte orginalet. Så jag har designat min klänning själv, det känns superhäftigt Du får gärna hänvisa till min klänning om du vill att de skall sy upp en lika dan till dig. Eller så kan jag skicka originalbilderna till dig om du vill. Tror klänningen kostade drygt 1000 kronor. Jag kommer inte ihåg jag beställde så mycket. Men en sjal (designad för att mathca klänningen, en slöja (samma stenar som klänningen), en liten väska (samma broderier+stenar som klänningen), en underkjol, två halsband, två armband, två par örhängen, två tiaror och så klänningen så klart med frakt inräknat gick på 2000 kronor. Jättebilligt, hoppas bara att jag blir jättenöjd också!
    Oj, ja tack gärna!
    Det vore jätteskoj om jag kunde få orginalbilden. Som sagt vi har inte 100 bestämt ännu om det blir därifrån men det lutar åt det hållet 1000 för klänningen! SUPER BILLIGT!!!!
  • FruT 080808
    Zilba skrev 2008-05-06 18:27:18 följande:
    Nu så ska klänningen ligga i galleriet!Minns att den är skrynklig nu, och att kameran lägger på 4 kilo! ;)
    Fin klänning!
  • Ankan80

Grattis till en fin klänning!

Zilba skrev 2008-05-06 21:58:46 följande:
    Tack alla!Det är Millys "tärnklänning" egentligen så den gick på 600 kr med frakt. nice
  • EldHav

Min klänning ska komma i slutet av maj... Vi hoppas o längtar!!

• The Bumblebee

Jag hade ju bestämt mig för att inte läsa den här tråden... Blir ju så nyfiken på min egen klänning och lite smånervös att nåt ska gå fel.

Har beställt av Lillsessan och borde få den i mitten av den här månaden... Den är alltså 2 veckor bort känns helt plötsligt väldigt nära nu!

Svar på tråden Ny kina tråd!!