Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
okey, jag är så kass på sånt, kan ärligt talat inte så mycket, har varit en pojkflicka i många år.. hehe
vad kostar sånt då?
Tjohoo! Äntligen har Lillsessan fått tag i mig!!!
Visade sig att min j-vla mail inte har funkat de senaste veckorna. Hon har mailat å mailat å inget har kommit fram... MEN tack vare underbara människor ♥ här på BT, som även följer hennes blogg, så blev jag lokaliserad och har ikväll pratat med Lillsessan själv.
Min klänning är till hälften färdig. Undertyget, chiffongen är klar. Nu är det broderier och utsmyckning av spetsen kvar. Så spännande!
Det är billigt. Ett par hundra tar de oftast.
Så att man inte ser ryggen. Inte så fint när valkarna trycks ut mellan snörningen.
Ingen annan som kunde svara på någon av mina frågor?
(Hur lång tid har det tagit från att ni godkänt bilden tills ni har fått klänningen? Något speciellt jag ska tänka på när jag kollar på bilderna?)
okey då vet jag! är så glad att BT finns, man lär sig mycket! hihi...
jag ska stryka med vanligt strykjärn och typ strykduk eller vad det nu hette. känner en som kanske har ång strykjärn så isf lånar jag ddet
Pyron jag beställde ifrån 1koo och fick sådant tyg du pratar om utan att ens behöva nämna det, det brukar man få om man tar korsettrygg, fast iofs. vet man aldrig med de andra firmorna kanske?
Hej tjejer!
Vad heter släp på engelska? Visst är det train?
Hej.
Nu verkar det vara många här som har fått hem sina klänningar. Hur gjorde ni med underkjol, beställde ni det också eller ska ni hyra det här?
Hur var kvaliten på underkjolen och om ni beställde från Millys vilken kjol var det?
Jag har mailat och frågat vilken som skulle passa bäst till klänningen som jag har beställt men jag har ej fått nåt svar än. Därför är jag nyfiken.