Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Duojag2008 skrev 2008-05-08 07:34:30 följande:
På klänningen till lilltjejen så är det korsettrygg och där hade dom också satt en ryggplatta.. Den var med knappar så du kunde ta av och på den och få den lite större eller mindre, supersmidigt Det var från Millys och jag bad inte om det men det fixade dom iaf... Jeeksa jag har bestämt mig för att hyra underkjol, dte blir ju ca samma pris (en av dom få sakerna som inte är så dyrt att hyra) för då kan man pröva olika underkjolar och se vilken som passar klänningen bäst... Min kusin hyrde underkjol i sommras och betalade 250,- i sthlm..
TACK!
Fick hem min klänning igår och jag hade specifierat NO TRAIN - gissa vad jag fick... Ett släp!!!
Åh vad pissigt!
Vill du inte ha den då?
Förseningar hos Millys! Jag skulle ha få mina 4 klänningar den 4 april, men nu är de försenade. Har mailat med dem och sagt att vi gifter oss om 4 veckor och jag måste ha tid att prova och ev. ändra klänningarna om ngt inte stämmer. Nu ska jag få bilder på lördag och de skickar sedan klänningarna med expresspost så fort jag godkänt dem. Hoppas, hoppas, hoppas jag har dem om 1 vecka annars får jag PANIK!
Ne jag vill inte ha den, men sitter just nu och förhandlar med Millys...
Jag kommer lämna in den här i sverige för att korta den i bak, så släpet försvinner. Men tycker att de skall kompensera mig med en festklänning :)
Hade det varit ett kort släp kanske jag kunde överväga det, men som det ser ut just nu är släpet ganska långt (enligt mig).
Vinterbruden: Ok tack. Det kanske är bäst att göra så.
Mailade Millys igår och frågade om dotterns klänning, fick svar i morse att det är stora förseningar men att jag skulle säga till när jag behöver klänningen så ska de fixa det. Tur att man var ute i god tid med brudklänningen iaf!