• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Humlanhubbe

Genom Lillsessan!
    FruT 080808 skrev 2008-05-08 20:00:56 följande:

Vars har du beställt ifrån?
  • Pyron

Tack

Hoppas att du får din när du ska.

Amazonen skrev 2008-05-08 19:54:55 följande:
    Pyron - Förstår precis! Man vill ju ha lite tid på sig om den måste justeras hit eller dit. Hoppas du får den snart!
  • The Bumblebee

Humlanhubbe:
    Jättesöt klänning!
    Alltid lika kul att se klänningar som kommer genom Lillsessan. Har oxå beställt min genom henne, och än har jag inte stött på någon missnöjd kund - det bådar gott!

• Humlanhubbe

Tack!Den är beställd genom Lillsessan och var tänkt att sys upp men detta är en original MS Olympia som jag fick tag i genom henne som hon köpte in via usa!Lika glad är jag för det
    The Bumblebee skrev 2008-05-08 20:13:28 följande:

Humlanhubbe:Jättesöt klänning! Alltid lika kul att se klänningar som kommer genom Lillsessan. Har oxå beställt min genom henne, och än har jag inte stött på någon missnöjd kund - det bådar gott!
  • grabbarna

jättesnygg klänning....

Humlanhubbe skrev 2008-05-08 20:22:21 följande:
    Tack!Den är beställd genom Lillsessan och var tänkt att sys upp men detta är en original MS Olympia som jag fick tag i genom henne som hon köpte in via usa!Lika glad är jag för det The Bumblebee skrev 2008-05-08 20:13:28 följande:
  • Humlanhubbe

tack snälla!Gud så många positiva reaktioner

grabbarna skrev 2008-05-08 20:36:53 följande:
    jättesnygg klänning....
  • grabbarna

fattas bara annat på en sån klänning såg den på henne sida och tänkte direkt wow vilken snygg!

Humlanhubbe skrev 2008-05-08 20:38:05 följande:
    tack snälla!Gud så många positiva reaktioner
  • Humlanhubbe

Ja jag hade liksom redan lagt in m beställning av en likadan kopia,så dök detta tillfälle upp som en skänk från ovan klart jag nappade!Den är underbar!har dock ingen underkjol än,den kommer i juni..får ge mig till tåls tills dess

grabbarna skrev 2008-05-08 20:39:24 följande:
    fattas bara annat på en sån klänning såg den på henne sida och tänkte direkt wow vilken snygg!
  • Nienna
    Pyron skrev 2008-05-08 19:53:21 följande:
    Ok, så bra. Jag skrev att jag vill ha den så fort som möjligt.Och min tanke bakom det är att jag är så rädd att den måste fixas till och då vill jag ha lite tid till det.
    Ja, jag skrev ett tidigare datum för att ha tid för ev. ändringar.
  • Zilba

Hejsan alla, sitter bara och myser över att ha min klänning hemma!
    Något som jag kan tacka denna tråd för!Minns hur jag kollade runt på forumet och hela tiden såg den där "kinaklänning" tråden. Är det verkligen så många som vill gifta sig i typ kimono undrade jag ofta. (trodde det betydde att klänningen skulle vara kinainspirerad)
    Tillslut kollade jag iallafall för att se vad det var för ny trend. Och ja här är jag nu! hihi

Svar på tråden Ny kina tråd!!