• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Humlanhubbe

Hehe..då är vi två !Hade inte en susning om vad det innebar med 'kinaklänningar'..förrän jag var hooked på en klänning och hela idén!

Zilba skrev 2008-05-08 21:12:14 följande:
    Hejsan alla, sitter bara och myser över att ha min klänning hemma!Något som jag kan tacka denna tråd för!Minns hur jag kollade runt på forumet och hela tiden såg den där "kinaklänning" tråden. Är det verkligen så många som vill gifta sig i typ kimono undrade jag ofta. (trodde det betydde att klänningen skulle vara kinainspirerad)Tillslut kollade jag iallafall för att se vad det var för ny trend. Och ja här är jag nu! hihi
  • Ljungfru

Samma här. Trodde det var en tråd för folk som skulle resa till kina och sy klänning där.

Zilba skrev 2008-05-08 21:12:14 följande:
    Hejsan alla, sitter bara och myser över att ha min klänning hemma!Något som jag kan tacka denna tråd för!Minns hur jag kollade runt på forumet och hela tiden såg den där "kinaklänning" tråden. Är det verkligen så många som vill gifta sig i typ kimono undrade jag ofta. (trodde det betydde att klänningen skulle vara kinainspirerad)Tillslut kollade jag iallafall för att se vad det var för ny trend. Och ja här är jag nu! hihi
  • Zilba

Hahaha härligt att höra att jag inte är ensam!
    fniss

• Lina_K
    Amazonen skrev 2008-05-08 19:52:33 följande:
    trots att schemat man kan logga in på säger annat. Hoppas de fixar den på två månader men jag skickar nog en "reminder" när deadline på schemat har gått...
    Schemat?? Vad har jag missat? Var hittar jag det?
  • Thailand 08
    Ljungfru skrev 2008-05-08 21:26:11 följande:
    Samma här. Trodde det var en tråd för folk som skulle resa till kina och sy klänning där.
    *hihii* så det kan bli
    väntar med spänning på balklänning från kina
  • Amazonen

Lina_K - När du fått ditt ordernummer från Millys (efter att klänningen är beställd) får du också länken till en sida där du kan skriva in ordernumret och se det beräknade tidsschemat. Där står när de fått ordern, när den börjar behandlas, beräknas vara färdig och beräknas skickas. Vet inte hur pålitligt schemat är dock....

• Amazonen

Lina_K- PSN nummer heter det och länken till orderstatus hittar du på din beställningssida när du fyllt i måtten och skickat!

• EldHav

Nu har paypal returnerat betalningen!! Hur är det möjligt?? Klänningen är klar, men de kan inte skicka tack vare PP....
    Jag har ju stängt ner mitt konto, eftersom de satte mig som kines, inte svensk. Gick inte att ändra om man inte stängde ner kontot o startade ett nytt.
    Har nyss startat ett nytt, men det tar minst 4 arbetsdagar för deras 15 kr att dras, så jag får koden till att bekräfta att det är mitt kort...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!

• nicenettis
    EldHav skrev 2008-05-09 10:15:53 följande:
    Nu har paypal returnerat betalningen!! Hur är det möjligt?? Klänningen är klar, men de kan inte skicka tack vare PP.... Jag har ju stängt ner mitt konto, eftersom de satte mig som kines, inte svensk. Gick inte att ändra om man inte stängde ner kontot o startade ett nytt.Har nyss startat ett nytt, men det tar minst 4 arbetsdagar för deras 15 kr att dras, så jag får koden till att bekräfta att det är mitt kort...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!
    varför ska det ta det så lång tid? jag kunde använda mitt på en gång när jag öppnade de
  • tofflisar

Åh, nu är min klänning samt tärnklänningarna på väg!! Kollade med trackingnumret och de befinner sig i Shanghai just nu. Spännande!!!

Svar på tråden Ny kina tråd!!