Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Hehe..då är vi två !Hade inte en susning om vad det innebar med 'kinaklänningar'..förrän jag var hooked på en klänning och hela idén!
Samma här. Trodde det var en tråd för folk som skulle resa till kina och sy klänning där.
Hahaha härligt att höra att jag inte är ensam!
fniss
Lina_K - När du fått ditt ordernummer från Millys (efter att klänningen är beställd) får du också länken till en sida där du kan skriva in ordernumret och se det beräknade tidsschemat. Där står när de fått ordern, när den börjar behandlas, beräknas vara färdig och beräknas skickas. Vet inte hur pålitligt schemat är dock....
Lina_K- PSN nummer heter det och länken till orderstatus hittar du på din beställningssida när du fyllt i måtten och skickat!
Nu har paypal returnerat betalningen!! Hur är det möjligt?? Klänningen är klar, men de kan inte skicka tack vare PP....
Jag har ju stängt ner mitt konto, eftersom de satte mig som kines, inte svensk. Gick inte att ändra om man inte stängde ner kontot o startade ett nytt.
Har nyss startat ett nytt, men det tar minst 4 arbetsdagar för deras 15 kr att dras, så jag får koden till att bekräfta att det är mitt kort...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!
Åh, nu är min klänning samt tärnklänningarna på väg!! Kollade med trackingnumret och de befinner sig i Shanghai just nu. Spännande!!!